Novi izgled marke
4

C5 Aircross najavljuje plug-in hibridnu ofanzivu Citroëna u Parizu

Klix.ba
Na štandu od 1.600 m2, Citroën otkriva potpuno obnovljenu, savremenu i dosljednu gamu. U prvoj polovici 2018. godine, Citroën je ostvario rast od 9% na svjetskom nivou. U Evropi, Citroën je zabilježio najbolju prodaju u zadnjih sedam godina s putničkim i lakim komercijalnim vozilima. Ovi rezultati potaknuti su uspjehom posljednjih lansiranja: C3, novi C4 Cactus, SUV C3 Aircross u Evropi i SUV C5 Aircross u Kini.

Novi SUV Citroën C5 Aircross Hybrid Concept najavljuje hibridnu punjivu izvedbu novog SUV C5 Aircross, prvog modela PHEV Citroën u sklopu strategije "Core Model Strategy" s kojom će do 2023. godine imati 80% game s električnom ponudom i 100% u 2025. Ovaj model ima veću udobnosti zahvaljujući svojoj svestranosti i načinom rada Zéro Emission.

U Parizu biće predstavljena i cijela gama modela u potpunosti homologirana prema novom protokolu WLTP koja koristi najučinkovitije tehnologije u pogledu standarda kontrole onečišćenja poput SCR (Selective Catalytic Reduction) na dizelskom BlueHDi motoru ili filtar čestica za motore s direktnim ubrizgavanjem.

Citroen će svoj izložbeni prostor podijeliti u tri cjeline. "SUV zona" sa svjetskom premijerom novog Citroën C5 Aircross, uz SUV C3 Aircross koji je već vrlo uspješan (više od 100.000 prodanih vozila) pokazuje kako ova dva SUV-a pružaju više karaktera, udobnosti,prostranosti i modularnosti. "LIMUZINA zona" donosi novi C4 Cactus s inovativnim ovjesom s progresivnim hidrauličnim graničnicima u blizini najprodavanijeg modela C3 koji je prodan u više od 400 000 primjeraka. "PORODICA zona" s modelima izuzetne udobnosti prilagođenih svim potrebama kupaca, s 3. generacijom Berlinga, predstavljenog u dvije verzijee M i XL, zajedno s monovolumenima Grand C4 SpaceTourer i SpaceTourer.