Prozračnost u mini izdanju
0

Be Bop širi ponudu Kangooa

Sarajevo-x.com
Renault je odlučio obogatiti ponudu modela Kangoo, i to kompaktnom verzijom koja će posebnim izgledom i kombinacijama boja primamiti mlađe kupce kojima je potreban svestran gradski automobil.

Kangoo Be Bop ustvari je direktni nasljednik Kangoo Compact koncepta koji je predstavljen prošle godine na sajmu automobila u Frankfurtu, a pored zanimljivijeg izgleda koji će biti posebna odlika Be Bop verzije, isticati će se izuzetno kompaktnim dimenzijama ali i istaknutom varijabilnošću i prostranošću. Oble linije i razigrane kombinacije boja karoserije posebno su istaknute ukupnom dužinom od samo 3,87 metara, dok se izuzetno velikim staklenim površinama u unutrašnjosti stvorio utisak prozračnosti i ugođaj znatno većeg automobila. Uz crnu podlogu prednjih svejtala, u Renaultu su Be Bop učinili daleko privlačnijim od njegove veće braće i tako što su ponudili opciju kombinacije dvije boje na karoseriji, ali i posebno oblikovane odbojnike te atraktivne 16-inčne naplatke. Također, uz 20 mm visočije podešeno podvozje i plastične zaštitne obloge na bokovima Be Bop je ujedno dobio izgled urbanog avanturiste koji je spreman i za izlete u prirodu.

Pored izuzetno simpatičnog izgleda, gdje zbog kombinacije boja i razigranih oblika Be Bop izgleda gotovo kao dječija igračka, prave vrline najmanji Kangoo otkriva nizom promišljenih rješenja koja crpe maksimum iz minijaturne karoserije. Za razliku od standardnih Kangooa, Be Bop nudi opciju spuštanja stakla na vratima prtljažnika koje je moguće spustiti i prekidačem na ključu automobila, dok je prava poslastica Be Bopa ustvari poseban sistem preklapanja krova koji malog Kangooa pretvara u gotovo pravi kabriolet. I ovaj sistem je već imao premijeru na konceptnom Kangoou, ali tek sada sa Be Bopom dolazi u serijsku proizvodnju. Zahvaljujući spuštanju zadnjeg stakla i podizanju velike površine zadnjeg dijela krova prema naprijed doživljaj vožnje je zaista poseban, a ujedno ovakva transformacija omogućava i prevoz velikih predmeta koje je inače teško smjestiti u bilo koji automobil. U unutrašnjosti uređenje je gotovo identično kao u većem Kangoou, uz izuzetak zadnjih sjedišta. Naime, u Renaultu su odlučili Be Bop učiniti ugodnim za četiri putnika, pa su nazad smještena dva zasebna sjedišta koja omogućavaju znatno veću varijabilnost sjedenja ali i prevoza tereta.

Također, i u ponudi motora za Kangoo neće biti slabih opcija. Tačnije osnovu ponude činiti će 1,5 dCi dizelaš sa 85 KS, dok će snažnija dizelska verzija sa istim motorom imati 105 KS. Za ljubitelje benzinaca ponuđen je poznati 1.6 16v sa 105 KS, a uz odlične performanse ovi motori omogućuju malu potrošnju goriva i emisiju štetnih gasova čime se uklapaju u renaultovu eco2 strategiju.