Ime ovog uzbudljivog koncepta je Audi Le Mans quattro i dizajnerski pripada novom toku kojeg je Audi uveo također konceptnim automobilima Nuvolari i Pikes Peak i s kojima Le Mans dijeli veliki broj dizajnerskih riješenja.
Automobil je širok punih 1.9 metara ali je dugačak samo 4.37 metra i visok 1.35 metara što dovoljno govori o impozantnoj pojavi ovog automobila. Međuosovinski razmak od 2.65 metra ostavlja sasvim dovoljno prostora u putničkoj kabini a i za V10 bi-turbo FSI agregat koji se nalazi odmah iz leđa putnika.
Iza vrata se nalaze elegantno uklopljeni usisnici zraka koji obezbjeđuju dovoljne količine istog kako motoru tako i kočnicama, intercooleru i hladnjaku ulja.
Jedinstvenom izgledu također u znatnoj mjeri doprinose i LED farovi koji su prekriveni čistim staklom te koji najavljuju revoluciju sličnu onoj koju je izazvao xenon.
Arhitektura unutrašnjosti je maksimalno organizovana tako da vozaču obezbjedi lagano opsluživanje i da mu sve bude pri ruci.
Središnje ugrađen 5.0 litreni desetocilindraš isporučuje punih 610 KS pri 6 800 okr/min dok je maksimalni obrtni moment od 750 Nm dostupan u radnom području od 1 750 okr/min, bez ikakvih gubitaka, sve do 5 800 okr/min.
Za prenos i precizno doziranje ove ogromne snage i momenta zadužen je 6 stepeni sekvencijalni mjenjač a u pomoć će mu svakako dobro doći i quattro pogon na sva četiri točka koji će biti raspoređen u odnosu 60:40 u korist zadnje osovine.
Pored svega nabrojanog i ne čudi nas sposobnost Le Mansa da ubrza od 0 do 100 km/h za samo 3.7 sekundi ili od 0 do 200 km/h za 10.8 sekundi.