Veliki planovi
37

Audijeva godišnja konferencija: Uskoro novi e-tron GT i mnoštvo električnih modela

Klix.ba
Na svojoj velikoj godišnjoj konferenciji Audi je novinarima širom svijeta obznanio planove o budućim modelima, ali i o ukupnoj strategiji ove marke, čime je jasno najavio tempo dolaska novih električnih modela. Uz dva poptuno električna SUV i dva SAV modela, najzanimljivija je bila najava sportskog e-tron GT modela.

Audi se trenutno nalazi na svojoj najvećoj prekretnici u historiji. Na svojoj godišnjoj konferenciji menadžment kompanije obznanio je svoje planove za skoru budućnost te otkrio koliko sredstava i resursa ulažu u razvoj tehnologije koja će nam uskoro dovesti Audi modele s još višim nivoima autonomne vožnje i brojnim drugim inovacijama.

Veliki naglasak je na nastavku razvijanje platformi za iznajmljivanje i dijeljenje automobila, koje omogućavaju korisnicima koji inače ne bi kupili Audi da neograničeno koriste Audi model svojih snova.

Na konferenciji za medije Audi je pokazao i prvu dizajnersku skicu električnog sportskog modela koji otvara novo poglavlje sportskih modela ove marke. Novi Audi e-tron GT je tako razvijen u Audi Sport odjelu te će se početi proizvoditi u postrojenju Böllinger Höfe blizu Neckarsulma od 2020. godine.

Ovim Audi potvrđuje da sa električnim modelima nastavlja pružati visoke performanse i sportski modeli te su uvjereni da će ovaj sportski model atraktivnog izgleda i sa četvero vrata od samog svog starta imati mnogo poklonika.

E-tron GT će biti dio Audijeve elektrificirane budućnosti, gdje će ponudu električnih modela činiti više od 20 modela već do 2025. godine. Audi se nada da će njegovi EV i PHEV modeli nositi polovinu ukupne prodaje do sredine naredne decenije.

Također, ovaj model je najava da će se sportska marka Audi Sport itekako baviti električnom budućnosti i električnim modelima.

Što se tiče trenutne inicijative modela Audija, s ukupno više od 20 lansiranja na tržištu ove godine, Audi ima nove proizvode u šest osnovnih serija modela i nadograđuje još dve serije postojećih modela. To je izuzetan poduhvat s obzirom na paralelnu strategiju i prelazak na električne modele, kao i razvoj novih tehnolgija u okviru kojeg je Audi u svom centru okupio više od 600 IT stručnjaka i start-up kompanija uz pomoć kojih razvija nova softverska rješenja.

Audi paralelno radi i na zaključenju dizelske krize. Tu je njihov cilj jasan: pokreću inicijativu s mnogim novim modelima. Ovo uključuje upravljanje složenim faznim izlazom iz trenutih problema gdje će novi modeli i nova tehnologija svoj potpuni zamah dobiti naredne godine. Po tom pitanu, 2018. godina bit će puna izazova te se očekuju i određeni padovi u broju isporučenih modela, tako da je u Audiju smatraju godinom tranzicije i velikih izazova.