Promjena goriva
11

Audijev dvojac SQ7 i SQ8 više neće pokretati turbodizelski motor

E. L.
U Ingolstadtu su odlučili da u svoje najsnažnije SUV-ove umjesto dosadašnjeg turbodizelskog motora sada ugrađuju samo 4-litarski benzinski biturbo V8 motor.

S posljednjim poboljšanjem najsnažnijeg SUV dvojca koji se krije iza oznaka SQ7 i SQ8 u Audiju su iz priče izbacili 4-litarski turbodizelski V8 motor čijih je 435 KS i 900 Nm najvećeg obrtnog momenta bilo dovoljno da oba modela iz mjesta do „stotke“ stižu za manje od pet sekundi i razviju 250 km/h.

Prostor ispod prednjeg poklopca sada je rezervisan za 4-litarski benzinski V8 motor koji uz podršku dva turbopunjača na obje osovine (quattro) šalje više od 500 KS i 770 Nm najvećeg obrtnog momenta uz karakterističnu zvučnu podlogu kakvu nude samo V8 benzinci.

SQ7 i SQ8 s novim lakšim i snažnijim motorom do „stotke“ stižu za 4,1 sekundu, a elektronski ograničena najveća brzina i u ovom slučaju je 250 km/h. Za prijenos snage na obje osovine zadužen je 8-stepeni automatski mjenjač, a štednji goriva doprinosi deaktivacija polovine cilindara u slučajevima kada vozaču ne treba sav potencijal motora.

Iza 21-inčnih, odnosno 22-inčnih točkova (uz Coupe model SQ8) krije se adaptivni zračni ovjes i upravljanje preko obje osovine, a kupcima „Osmice“ u opciji 'Vorsprung' se nude i adaptivni stabilizatori i drugačije podešen diferencijal.