Audi Sport priprema novi RS6: Stiže potpuno električni ali ostaje i moćni V8

U ovoj klasi sportskih limuzina iz Njemačke nikada nije nedostajalo konkurencije, pa novi RS6 stiže s potpunim odogovorom električni BMW i5 M60 ali i hibridni BMW-u M5. Tako će novi RS6 ujedno biti najsnažniji do sada jer će raspolagati s čak 730 KS u verziji sa motorom sa unutrašnjim sagorijevanjem.
Ono što je posebno zanimljivo, po prvi put od 2010. godine, Audi će ponuditi RS6 uz karoserijski izbor karavana i limuzine, za razliku od dosadašnjih generacija koje su bile dostupne samo kao Avant.
Odluka da nastavi nuditi RS6 s motorom s unutrašnjim sagorijevanjem donesena je dvije godine nakon što je Audi Sport potvrdio svoju namjeru da RS6 postane potpuno električni. Kao i kod ostalih marki slaba prodaja električnih vozila na važnim tržištima potaknula je reviziju tog plana, a Audi sada umjesto toga nastoji produžiti životni ciklus svojih ključnih modela s motorom s unutrašnjim sagorijevanjem i u sljedeću deceniju.
Pristup u kojem nudi dva pogonska sklopa potkrijepljen je i strategijom dvostruke platforme. Električni RS6 E-tron tako je zasnovan na Premium Platform Electric (PPE) Volkswagen grupe, dok benzinski, tačnije hibridni, RS6 ostaje na Premium Platform Combustion (PPC) koja je evolucija MLB arhitekture koju koristi aktuelni RS6, a koji je predstavljen 2019. godine.
Za sada dodatni detalji nisu poznati, ali se pretpostavlja da će RS6 s motorom s unutrašnjim sagorjevanjem dobiti dorađenu verziju Porscheovog 4,0-litarskog V8 benzinskog motora s dva turbopunjača, a koji koristi i aktuelni model. Kako bi se ispunila strožija regulativa o emisijama Euro 7, očekuje se da će biti kombinovan s plug-in hibridnim sistemom koji uključuje elektromotor ugrađen u mjenjač i litijum-jonsku bateriju koja se već ugrađuje u razne Porsche i Bentley modele.
S druge strane, potvrđeno je kako će električni RS6 E-tron pokretati pogonski sklop s dva elektromotora i pogonom na sva četiri točka, koji je zasnovan na onom koji se već nalazi u modelu S6 E-tron. U tom modelu sistem proizvodi 543 KS i 950 Nm obrtnog momenta, dok bi za RS6 snaga trebala biti povećana na oko 670 KS. Audi Sport također razvija i sam način isporuke snage uz progresivnu krivu obrtnog momenta što značajno doprinosi boljem sportskom osjećaju u vožnji.
Električni RS6 će koristiti istu bateriju od 94,8 kWh iskoristivog kapaciteta kao i A6 E-tron, ali s obzirom na njegovu namjenu u pogledu performansi, logično je očekivati da neće postići isti domet kao standardna limuzina od 745 km.