Audi predstavio redizajnirani A5, S5 za Evropu dobio dizelski motor

Audi predstavio redizajnirani A5, S5 za Evropu dobio dizelski motor
39
D. B.
7.9.2019. u 09:10
18
komentara
39

dijeljenja
1/41
2/41
3/41
4/41
5/41
6/41
7/41
8/41
9/41
10/41
11/41
12/41
13/41
14/41
15/41
16/41
17/41
18/41
19/41
20/41
21/41
22/41
23/41
24/41
25/41
26/41
27/41
28/41
29/41
30/41
31/41
32/41
33/41
34/41
35/41
36/41
37/41
38/41
39/41
40/41
41/41
Nakon što je osvježio A4 porodicu ranije ove godine, Audi je isto učinio i sa A5 linijom, odnosno njene tri karoserijske izvedbe, Coupe, Cabriolet i Sportback.
Iz Audija poručuju da je A5 sada atraktivniji nego ikad ranije, sve izvedbe su dobile LED svjetla u standardnoj opremi, ali bolje opremljeni modeli imaju opciona matrix Led svjetla i sekvencijalna LED stražnja svjetla. Ako izdvojite nešto više novca, dobit će te laserska prednja svjetla i stražnja svjetla koja "plešu" kad otvorite ili zatvorite vrata automobila.

Novitet je i metalik District zelena boja koja se pridružila 11 postojećih nijansi. Kada je riječ o izgledu eksterijera, u ponudi su paketi Standard, Advanced i S Line. Iz Audija naglašavaju da vlastiti vizuelni identitet nemaju samo S verzije, nego i da je A5 Cabriolet promijenjen kako bi se razlikovao od preostale dvije karoserijske izvedbe.

U unutrašnjosti su promjene prenesene od novih A4 modela, a to uključuje 10,1-inčni ekran osjetljiv na dodir namijenjen MMI infotainment sistemu koji je zamijenio rotirajuće push dugme. Obnovljeni model posjeduje 12,3-inčni potpuno digitalni instrument klaster zvanično poznat kao Audi Virtual Cockpit.

Kada je riječ o motorima, A5 za evropsko tržište će biti ponuđen s četiri motora uparenih s blagim hibridnim sistemom, a snaga će se kretati od 161 KS ka više. Najveća promjena bez sumnje je to što S5 prelazi na 6-cilindrični 3,0-litarski turbodizelski motor koji razvija 342 KS i 700 Nm obrtnog momenta. Coupe i Sportback će od 0 do 100 km/h će ubrzavati za manje od pet sekundi. Maksimalna elektronski ograničena brzina iznosi 250 km/h.

Ovaj potez prelaska s benzinskog na dizelski motor je zapravo praćenje koraka TDI S4, S6 i S7 modela dostupnih u Evropi. Kao što je slučaj s drugim S modelima iz odjela Audi Sport, S5 će izvan Evrope pokretati 3,0-litarski TFSI motor koji razvija 349 KS i 500 Nm obrtnog momenta. Coupe će do "stotke" stizati za 4,7, a Sportback za 4,9 sekundi. Maksimalna brzina također iznosi 250 km/h.

Prodaja osvježenih modela A5 i S5 u Evropi počinje ove jeseni. Audi će ponuditi A5 Edition One za sve Sportback i Coupe modele koji imaju najmanje 188 KS. Ovi modeli će dobiti standardno sportski ovjes, kao i S Line eksterijer s crnim ukrasima i izborom boja između Daytona sive, Quantum sive i gore pomenute District zelene boje. U unutrašnjosti će biti moguće birati Selection ili S LIne paket.

Najjeftiniji Audi A5 će u Evropi koštati 42.900 eura, a to će biti A5 Coupe 40 TFSI.
Prijavi grešku


Komentari (18)
Da biste mogli pisati komentare molimo da se prijavite ili registrujete...