Tretman "zatezanja bora"
20

Audi predstavio redizajnirane modele Q8 i SQ8

D. B.
Pet godina nakon dolaska na tržište, Audi Q8 je sada "zategnuo" bore.

Audi je predstavio obnovljene modele Q8 i SQ8, a na prvi pogled se vidi da je coupe SUV flagship dobio blage vizuelne promjene fokusirane na prednja svjetla, kao i nove opcije boja karoserije i dizajna felgi. Također, bolje je opremljen tehnologijom kako bi ostao relevantan i poželjan.

Obnovljeni Q8 ostao je prepoznatljiv jer su dizajneri odabrali evolucijski pristup u skladu s Audijevom strategijom. Ističu se nova opciona HD Matrix LED svjetla s laserskim povećanjem dometa dugog snopa pri brzini većoj od 70 km/h, kao i digitalnim dnevnim svjetlima s različitim svjetlosnim potpisima. Promjene su doživjela i stražnja svjetla povezana LED linijom pune dužine, a opciona OLED tehnologija omogućava više "trikova".

Osmougaona Singleframe rešetka hladnjaka je također redizajnirana te sadrži novi uzorak s vertikalnim prorezima u slučaju standardnog modela Q8, odnosno detalje u obliku slova "L" kod S line i SQ8 modela. Usisnici na braniku dobili novi izgled te su istaknuti aluminijskim ili opcionim crnim detaljima. Standardni Q8 je dobio pragove robusnog izgleda i stražnji difuzor, kao i novi izduvni sistem s redizajniranim završecima. Paleta boja je osvježena dodatkom Sakhir zlatne, Ascari plave i Chili crvene boje, a na raspolaganju je i pet novih dizajna felgi veličine između 21 i 23 inča.

Hardver u unutrašnjosti nije promijenjen, no infotainment sistem je kompatibilniji s više aplikacija treće strane među kojima su Spotify i Amazon Music. Unaprijeđeni Audi Virtual Cockpit prikazuje više grafika vezanih za napredne pomoćne sisteme za vozača. Dostupne opcije za izgled unutrašnjosti su proširene sa devet ukrasnih umetaka.

Na početku prodaje Audi Q8 će biti dostupan s benzinskim i dizelskim motorima koji razvijaju između 228 i 500 KS. V6 motori su upareni s 8-stepenim Tiptronic mjenjačem i 48V blagim hibridnim sistemom. Više opcija se očekuje u budućnosti, uključujući Q8 TFSIe PHEV, kao i još snažniji RSQ8.

Što se tiče šasije, standardni ovjes sa čeličnim oprugama se može uz doplatu zamijeniti elektronski kontrolisanim adaptivnim zračnim ovjesom ili njegovom sportskom varijantom koja je standardna za SQ8 uz pogon na sva četiri točka. Opciono je dostupan i sportski diferencijal dolazi s pretvaračem obrtnog momenta, kao i elektromehanički aktivni sistem stabilizacije. Audijevi inženjeri su unaprijedili i upravljački sistem za sve verzije modela Q8 u cilju lakše svakodnevne vožnje.

Audi Q8 se već može naručiti u Evropi po cijeni od 86.700 eura za Q8 45 TDI quattro, koja raste do 119.500 eura za SQ8 TFSI.