Šlag na torti
52

Audi predstavio Performance izdanje modela RS6 Avant i RS7 Sportback

D. B.
S dodatkom Performance uz Audijev strašni RS dvojac stiže 621 KS i 850 Nm najvećeg obrtnog momenta.

Posljednja "akrobacija“ iz Audija, u kojem su najavili da će od 2026. godine proizvoditi samo električne automobile, zasnovana je na strašnom dvojcu RS6 Avant/RS7 Sportback koji je dobio još snažnije verzije koje se kriju iza riječi Performance.

U odjelu Audi Sport našli su način da u 4-litarski biturbo V8 motor "smjeste“ dodatnih 21 KS i 50 Nm obrtnog momenta, pa kupci spomenutog dvojca sada mogu računati na 621 KS i 850 Nm koji se posredstvom 8-stepenog automatskog mjenjača raspoređuje na obje osovine (quattro).

Pored dodatnih "konja“, Audijev dvojac je uz verziju Performance dobio i novorazvijeni centralni diferencijal koji je kompaktniji i lakši od dosadašnjeg, a zadužen je za optimalnu distribuciju obrtnog momenta između osovina. Uz opcione karbonsko-keramičke kočnice koje su od standardnih kočnica lakše 34 kilograma, smanjenju mase automobila pomoći će i nove (opcione) 22-inčne felge koje su za pet kilograma lakše od dosadašnjih, pa je tako skinuto još 20 kilograma. Na felgama su gume Continental SportContact 7 diemnzija 285/30.

S više snage i manje kilograma, RS6 Avant Performance i RS7 Sportback Performance iz mjesta do "stotke“ stižu za 3,4 sekunde (0,2 brže nego prije), a uz paket RS Dynamic Plus najveća brzina umjesto 280 iznosi 305 km/h.

Audi Sport uz oba modela nudi 16 boja karoserije među kojima su i dvije matirane opcije, a Performance verzije izvana krasi i nekolicina detalja u mat sivoj boji. Bolje ne može.