Posjetiocima je predstavljen Volvo C30 karakterističan po dizajnu sportskog coupea i atraktivne boje karoserije (orange flame metallic), što je na ovom mjestu od samog vozila načinilo izvrsnu foto uspomenu iz ICE CAMP-a.
Izloženi model je zapravo ekološki osvještena DRIVe verzija, koja postavlja nova mjerila u klasi, ne samo u području dizajna, već i u području efikasnosti sa potrošnjom od samo 3,8 litara na 100 pređenih kilometara i emisiju ugljen dioksida od 99 g/km.
Ovo je umjetničko djelo a ne samo izložbeni salon, pojasnili su organizatori ovog nesvakidašnjeg događaja. Volvo C 30 označava strast za sportom, dizajnom i prirodom.
Inače, Volvo Ice Camp je fantastični ledeni svijet izgrađen na vrhu planine Kitzsteinhorn. Za izgradnju nadmorski najvišeg (a vjerovatno i najimpresivnijeg) Volvo salona bilo je potrebno preko 60 tona leda, 5.000 kubnih metara snijega i nebrojeno mnogo radnih sati.