Novi Aston Martin Vantage GTE zamijenit će staru istoimenu verziju s kojom je britanska automobilska kompanija u utrkama izdržljivosti ostvarila 37 pobjeda, uključujući dvije pobjede u klasi na legendarnoj utrci 24 sata Le Mansa.
Razvijen paralelno s cestovnom verzijom, novi trkaći Vantage pokreće AMG-ov 4-litarski biturbo V8 motor koji, uz dopuštene modifikacije, raspolaže s više od 530 KS i 700+ Nm najvećeg obrtnog momenta. Za prijenos snage na zadnju osovinu zadužen je 6-stepeni sekvencijalni mjenjač Xtrac. Elektronski kontrolisana djelimična blokada diferencijala koja se nudi uz cestovni Vantage u ovom slučaju zamijenjena je mehaničkom verzijom.
Masa automobila iznosi 1.245 kilograma, što je 285 kilograma manje u odnosu na cestovnu verziju. U ekipi Aston Martin Racing odustali su od Dunlopa pa će njihovi automobili naredne sezone "voziti" na Michelin gumama, a kompanije Alcon i Ӧhlins odabrane su za kočnice i ovjes.
Opremljen namjenskim komponentama koje su obavezne za učestvovanje u trkama izdržljivosti, Vantage GTE već je prešao više od 13.000 mukotrpnih testnih kilometara, uključujući 30-satni "presing" na stazi Navarra u Španiji. Testni vozači kažu da je znatno upravljiviji od modela koji nasljeđuje.
Aston Martin će Vantage GTE i naredne sezone imati u klasama GTE Pro i GTE Am, a prema novom pravilniku WEC-a, utrka 24 sata Le Mansa vozit će se dva puta. Podsjećanja radi, u WEC se vraća i BMW pa će u klasi GTE zaista biti uzbudljivo.