Može li novi Mini JCW Rally opet biti kralj Dakara?
4
Nakon četiri godine dominacije na reliju Dakar, tvornička ekipa Minija u januaru je krunu morala predati u posjed ekipi Peugeot Sport. Za naredno izdanje Dakara spremili su "oružje" s kojim se nadaju da će Peugeot (opet) ostaviti iza sebe.
Novi John Cooper Works Rally rezultat je saradnje Minija i partnerske kompanije X-raid, a automobil koji se treba suočiti s izazovima najtežeg relija na svijetu zasnovan je na aktuelnom Minijevom modelu Countryman s kojim dijeli samo pojedine elemente karoserije.
Za potrebe relija, metalne i aluminijske karoserijske panele ovdje su zamijenili paneli od karbona, a cijeli je automobil (u granicama dozvoljenog) nešto manji i izgleda mnogo bolje od Minija All4 Racing s kojim je britanska kompanija na Dakaru nastupala ranije.
Automobil je zasnovan na cjevastoj čeličnoj šasiji, a za pogon koristi BMW-ov 3-litarski dizelski motor koji uz pomoć dva turbo-punjača isporučuje 340 KS i 800 Nm najvećeg obrtnog momenta.
Prijenos snage na obje osovine obavlja se preko 6-stepenog sekvencijalnog mjenjača, jer se u Miniju ipak nisu odlučili za opciju s pogonom preko jedne osovine koju preferiraju u Peugeotu, sada i u Toyoti. Podsjećanja radi, automobili s pogonom preko jedne osovine mogu biti lakši, imati snažnije motore i veći hod ovjesa.
Da bi anulirali ograničenja koja im se nameću zbog korištenja integralnog pogona, u Miniju su mnogo vremena potrošili u zračnim tunelima, gdje su tražili adekvatna aerodinamička rješenja s kojima će 1.950 kilograma težak automobil ostvarivati dovoljnu maksimalnu brzinu. Na kraju su saopštili da JCW Rally može razviti 184 km/h, iako svi misle da je automobil mnogo brži.
Posebna pažnja posvećena je i upravljivosti, a jedan od načina da se snizi težište automobila je postavljanje sva tri rezervna točka ispod šasije. Komponente ovjesa za Mini isporučila je kompanija Reiger.
U Miniju i X-raidu su svjesni da je izbor automobila s integralnim pogonom poprilično kockanje, jer su svježa iskustva s Dakar relija na strani automobila bez integralnog pogona. Hoće li se kockanje kroz južnoamerička bespuća isplatiti, saznat ćemo 14. Januara 2017. godine.
Za potrebe relija, metalne i aluminijske karoserijske panele ovdje su zamijenili paneli od karbona, a cijeli je automobil (u granicama dozvoljenog) nešto manji i izgleda mnogo bolje od Minija All4 Racing s kojim je britanska kompanija na Dakaru nastupala ranije.
Automobil je zasnovan na cjevastoj čeličnoj šasiji, a za pogon koristi BMW-ov 3-litarski dizelski motor koji uz pomoć dva turbo-punjača isporučuje 340 KS i 800 Nm najvećeg obrtnog momenta.
Prijenos snage na obje osovine obavlja se preko 6-stepenog sekvencijalnog mjenjača, jer se u Miniju ipak nisu odlučili za opciju s pogonom preko jedne osovine koju preferiraju u Peugeotu, sada i u Toyoti. Podsjećanja radi, automobili s pogonom preko jedne osovine mogu biti lakši, imati snažnije motore i veći hod ovjesa.
Da bi anulirali ograničenja koja im se nameću zbog korištenja integralnog pogona, u Miniju su mnogo vremena potrošili u zračnim tunelima, gdje su tražili adekvatna aerodinamička rješenja s kojima će 1.950 kilograma težak automobil ostvarivati dovoljnu maksimalnu brzinu. Na kraju su saopštili da JCW Rally može razviti 184 km/h, iako svi misle da je automobil mnogo brži.
Posebna pažnja posvećena je i upravljivosti, a jedan od načina da se snizi težište automobila je postavljanje sva tri rezervna točka ispod šasije. Komponente ovjesa za Mini isporučila je kompanija Reiger.
U Miniju i X-raidu su svjesni da je izbor automobila s integralnim pogonom poprilično kockanje, jer su svježa iskustva s Dakar relija na strani automobila bez integralnog pogona. Hoće li se kockanje kroz južnoamerička bespuća isplatiti, saznat ćemo 14. Januara 2017. godine.
Vezani članci
Najnovije
Najčitanije
Preporuke
Nakon špekulacija
jučer
Toyota potvrdila dolazak Corolle GRMN
Prvi samostalan model
jučer
Cupra Formentor stiže u Ženevu i pokazuje pravo lice nove marke
U prodaji od jeseni
jučer
Volkswagen predstavio redizajnirani T6
Emicionalan dizajn
jučer
Kia u Ženevi s električnim konceptom
Prezentacija na Mallorci
21.2.2019. u 18:51
Vozili smo novu Corollu: Hatchback, Sedan ili Touring Sports, ne možete pogriješiti
Komentari (2)
Email adresa: (nije obavezno)
Tekst ispravke:
Tekst ispravke: