auto
3

Kawasaki Z 1000

Klix.ba
Atraktivni rep nove Kawe
Atraktivni rep nove Kawe
Saznajte nešto više o modernom i veoma atraktivnom predstavniku <b>Kawasakija</b> u sve popularnijoj <i>naked</i> klasi motocikala.

Ovaj put u moto rubrici na red je došao jedan od najmodernijih naked motocikala današnjice, kojeg karakterišu, kako moderan dizajn, tako i savremena i provjerena tehnologija na polju pogonskog agregata i ciklistike.

Aerodinamika i loša zaštita od vjetra, koji su poznata boljka naked motocikala, poboljšana su atraktivnim i nadasve korisnim mini oklopom. Ipak na potpunu zaštitu vozača pri većim brzinama možete zaboraviti te treba imati na umu da ne vozite Ninju ZX12R namijenjenu za obaranje brzinskih rekorda nego atraktivan i udoban naked namijenjenog za ipak malo lagodnije vožnje.

Vrhunskom dizajnu doprinosi i smrknuto mačkasto prednje svjetlo baš kao i zadnja stop lampa izvedena u sve popularnijoj LED tehnologiji. Agregat koji tjera ovu pilu u sprint je preuzet sa modela ZX-9R. Povećanje zapremine sa 899 na 953 ccm, te smanjivanje snage na 127 KS pri 10.000 okr/min u nekoj mjeri je doprinijelo kultiviranijem radu eksplozivnog motora iz supersportske Ninje u kojoj ostvaruje 145 KS. Sa 54 ccm više postignut je znatno povoljniji raspored snage u nižem i srednjem radnom području motora što je od velike važnosti kod motocikala ovog tipa.

Osim povećanja zapremine i smanjivanja snage konstruktori su temeljno preradili i bregastu osovinu te dimenzije i timing otvaranja ventila. Novi Z 1000 ima i dorađenu elektroniku sa 32 bitnim procesorom koji se brine za paljenje i direktno ubrizgavanje goriva s usisnicima zraka, promjera 38 mm.

Po dvije ispušne cijevi na svakom boku motocikla, osim što nastavljaju tradiciju, ne predstavljaju nikakvo funkcionalno a ni novo tehničko rješenje. Rezultat svega ovoga je impresivnih 245 km/h, ubrzanje 0-100 km/h za katapultirajućih 3,1 sec, a sve to uz veoma povoljan okretni moment, za motocikle, od 98 Nm pri 8000 okr/min.

Svi ovi zapanjujući podaci nam govore da se nova Kawa od pitomog konjića u trenu i na najmanji nagliji okret ručice gasa pretvara u podivljalog mustanga. U vis zašiljeni rep motocikla i ne predstavlja baš komforno rješenje za smještaj suvozača, prije svega zbog prilično visokog položaja sjedenja. Ali ako ne predstavlja dobro ergonomsko rješenje onda barem dobro izgleda što i nije baš argument za odbaciti. Uglavnom radi se o veoma atraktivnom motociklu, izvrsnih voznih osobina i vrhunskih performansi koji nikoga neće ostaviti ravnodušnim.