MINI nastavlja rast
0

MINI dostigao vrijednost marke od pet milijardi dolara

Klix.ba
Više od bilo koje druge marke vozila, MINI je izjava osobnog stila i nadahnjuje kupce širom svijeta. Stalno mijenjanje marke kroz atraktivne proizvode, inovativnost, autentičnost i prepoznatljivu komunikaciju marke dio je DNK tvrtke MINI.

Ovaj entuzijazam za marku također se odražava u najnovijem rangiranju najboljih svjetskih marki koje je sastavila konsultantska kompanija Interbrand. Vrijednost marke MINI ponovno je porasla ove godine: Uz vrijednost marke od više od pet milijardi američkih dolara, inovativna premium marka popela se na broj 87 u rangiranju.

MINI nastavlja svoj stalni rast vrijednosti marke. U 2014. godini marka je trebala ući u prvih 100, ali je debitirala na broju 98 u 2015. godini, a 2016. godine se popela za deset mjesta, na broj 88. Ove se je godine također poboljšala na ovoj poziciji.

Snažan rast vrijednosti marke proizlazi iz sistematske implementacije usklađivanja marke najavljene 2015. godine. Dizajn, autentičnost i svojstvena vrijednost definiraju novi identitet marke, što se odražava i u vizualnom izgledu i novom tonalitetu komunikacija.

Sebastian Mackensen, viši potpredsjednik tvrtke MINI: "Imamo iskren interes za živote, interese i strasti ljudi. Želimo učiniti više nego samo slati poruke u svijet. Također želimo poslušati i ući u autentični dijalog s mladim urbanim kreativcima koji se trude živjeti svjesne, ispunjavajuće živote."

Kompanija MINI nadilazi automobil i otkriva nove aplikacije za jedinstveni DNK kompanije MINI. Marka poziva kreativne mlade ljude koji žive u gradovima, gdje je atraktivnog životnog prostora sve manje, a odgovorno korištenje stambenih resursa postaje sve važnije. Svojim tradicionalnim proizvodnim obećanjima o "kreativnoj upotrebi prostora" i "minimalnom otisku", MINI predstavlja vizionarsko rješenje za oba izazova uz instalaciju "MINI LIVING - Breathe". U suradnji s tvrtkom SO-IL za arhitekturu iz New Yorka, MINI pridonosi smišljanju pionirske interpretacije koegzistencije svjesne resursa u ograničenim gradskim prostorima. "MINI LIVING – Breathe" propituje konvencionalne životne koncepte i otvara kreativna rješenja za buduće izazove u urbanom okruženju.

MINI također promoviše odgovorno korištenje resursa kroz svoje proizvode i aktivno djeluje na području elektromobilnosti već više od desetljeća. MINI E obilježio je početak širokog mnoštva studija e-mobilnosti još 2008. godine. Na temelju tehnološkog znanja i iskustva stečenih u gotovo deset godina elektromobilnosti, MINI Cooper S E Countryman ALL4 hibridni plug-in model je lansiran početkom ove godine. Godine 2019. tvrtka MINI će također izdati potpuno električni model s troja vrata, koji je bio prikazan kao MINI Electric Concept na ovogodišnjem IAA sajmu automobila. Na taj će način konvencionalni MINI portfolio biti nadopunjen hibridnim plug-in modelima i posve električnim modelima.

Stalni rast vrijednosti marke MINI pratio je odgovarajući rast prodaje proizvoda. U prvih osam mjeseci ove godine, prodaja je porasla 3,1% na godišnjoj razini kako bi se postigla brojka od ukupno 230.925 vozila. Najveći pokretači rasta premium marke su modeli MINI Countryman (+12,9%) i MINI Cabrio (+20,3%).

"Najbolje svjetske marke" 2017. je 18. izdanje izvješća koje godišnje objavljuje svjetska konzultantska tvrtka Interbrand, koja istražuje kako marke utječu na uspjeh tvrtke. Evaluacija se temelji na financijskom uspjehu proizvoda i usluga koji pripadaju marki, ulozi marke u donošenju odluka kupaca i njen utjecaj na cijene tvrtki.