Izostale su radikalne dorade i izmjene, a novi je dizajn prednjeg branika i okvira svjetala za maglu, prednjih svjetala i gornjeg dijela rešetke hladnjaka. Stražnje lampe dobile su kromirane dekorativne umetke koji ih vizualno čine većima, a sama svijetla su kombinacija leća i LED-a. Kupci od sada mogu birati 10 boja karoserije.
U interijeru su dodatno unaprijeđeni ionako kvalitetni materijali, s još više dekorativnih elemenata, a od sada je dostupan i kožni paket u smeđoj boji.
Što se motorizacije tiče, Mazda zamjenjuje dosadašnji 2.0L benzinac sa 147 KS, s novim oznake MZR DISI s direktnim ubrizgavanjem, koji je ekonomičniji, potentniji i brži te razvija 155 ks i 193 Nm momenta pri 4500 okretaja.
Osnovnom 1.8L benzincu, sve češćem izboru europskih kupaca, potrošnja je reducirana za dodatnih šest posto. Izvrstan 2.2L dizelaš nije trebao posebne dorade, tek se poradilo na reduciranju buke, koje se znala pojaviti u hladnom startu.