Potrošnja manja za šest posto
0

Mazda 6 za 2011. godinu

FENA
Atraktivan vanjski dizajn i jedan od najprostranijih interijera u segmentu, uz image i pouzdanost japanskog proizvođača te razumno odmjerenu cijenu, glavni su aduti odličnih prodajnih brojki Mazde 6. Iako je aktuelna generacija na tržištu tek dvije godine, proizvođač se odlučio da je stiglo vrijeme za zatezanje bora, javljaju hrvatski mediji.

Izostale su radikalne dorade i izmjene, a novi je dizajn prednjeg branika i okvira svjetala za maglu, prednjih svjetala i gornjeg dijela rešetke hladnjaka. Stražnje lampe dobile su kromirane dekorativne umetke koji ih vizualno čine većima, a sama svijetla su kombinacija leća i LED-a. Kupci od sada mogu birati 10 boja karoserije.

U interijeru su dodatno unaprijeđeni ionako kvalitetni materijali, s još više dekorativnih elemenata, a od sada je dostupan i kožni paket u smeđoj boji.

Što se motorizacije tiče, Mazda zamjenjuje dosadašnji 2.0L benzinac sa 147 KS, s novim oznake MZR DISI s direktnim ubrizgavanjem, koji je ekonomičniji, potentniji i brži te razvija 155 ks i 193 Nm momenta pri 4500 okretaja.

Osnovnom 1.8L benzincu, sve češćem izboru europskih kupaca, potrošnja je reducirana za dodatnih šest posto. Izvrstan 2.2L dizelaš nije trebao posebne dorade, tek se poradilo na reduciranju buke, koje se znala pojaviti u hladnom startu.