Zadovoljnji uslugama servisa u BiH
0

Kupci Škode pokazuju visok stepen lojalnosti

Sarajevo-x.com
Indeks lojalnosti kupaca Škoda modela u Bosni i Hercegovini je 98,3, pokazuje zadnje istraživanje agencije Valicon. Ovo istraživanje ASA AUTO već godinama provodi među svojim kupcima, u okviru trgovačko-servisne mreže u BiH.

"Rezultati istraživanja pokazuju visok stepen lojalnosti kupaca Škode, ali i zadovoljstvo uslugom koju dobivaju u ovlaštenim salonima i servisima“, ističe Erdal Čorbo, rukovodilac Postprodaje ASA Auto, te dodaje: "zadovoljstvo kupaca je u fokusu našeg djelovanja, i mi kontinuirano osluškujemo potrebe naših kupaca, te tražimo za njih najbolja rješenja“.

Zadovoljstvo kupaca u BiH uslugama u Škoda servisima dodatno ilustruje i plasman bh. predstavnika na prvom međunarodnom takmičenju Škoda servisa održanom nedavno u Češkoj Republici. Takmičenje pod nazivom "Škoda Servis Challenge“ predstavlja testiranje znanja u području pružanja usluga kupcima, a sudionici se takmiče u dvije kategorije: najbolji servisni tehničar i najbolji servisni savjetnik.

Na ovom takmičenju Bosnu i Hercegovinu su predstavljali pobjednici domaćeg takmičenja: Mirzet Šabić (Škoda centar, Bihać), kao najbolji servisni savjetnik i Aleksandar Milanović (Univerzal, Bijeljina) kao najbolji servisni tehničar. Tim je predvodio Dario Krajina iz ASA Auta.

"Takmičenje je odlična stvar za nas koji smo u ovom poslu“ ističe Šabić iz Bihaća. “Svi smo tu, imamo iste probleme i prepreke, ali na ovaj način razmjenjujemo iskustva sa kolegama iz struke, te zajedno pronalazimo nova rješenja za bolje poslovanje“.

Trodnevno takmičenje završilo je odavanjem priznanja najboljim. Predstavnici BiH su se našli među top deset timova u cijelom svijetu, što pokazuje konkurentnost usluga i proizvoda u BiH kada je cjelokupno automobilsko tržište u pitanju. Osvojili su deveto mjestu u konkurenciji 32 ekipe.

“Cilj je bio ući među prvih deset, što smo i uspjeli. Slijedeće godine idemo po pobjedu“, kaže Milanović, predstavnik Univerzala iz Bijeljine.

„Godišnje međunarodno takmičenje Škoda servisa dodatno nas motivira da stalno unapređujemo vještine i proširujemo znanja što istovremeno znači i poboljšanja kvaliteta usluge u ovlaštenim Škoda servisima“, dodaje Čorbo.