Povratak starog lava
0

Uskoro Peugeot 504?

Sarajevo-x.com
Dolazak novog direktora dizajnerske ekipe u Peugeotu, Jeromea Gallixa, očito će donijeti neke dramatične promjene. Kako najavljuje, Gallix, je u svom prvom projektu već iskoristio bogatu tradiciju Peugeota i počeo sa formiranjem potpuno novog vizuelnog identiteta Peugeotove porodice automobila.

Naravno, iz Peugeota tvrde da je još uvijek prerano za otkrivanje svih detalja, ali već sada je poznato da će prvi model koji će donijeti novi izgled biti luksuzni kupe 504. Iako je trenutni imidž Peugeota koji je započet još sa modelom 206, prilično uspješan već je odavno jasno da dizajneri crpe posljednje atome kreativnosti i u osnovi prave samo varijacije na temu već viđenih i provjerenih rješenje. Srećom, Peugeot nije marka koja preferira predugu vizuelnu stagnaciju, pa je ovaj novi potez itekako dobrodošao.

Ova precizna skica koju je objavio sam Gallix, nije jedan od onih grafički generisanih crteža koji predstavlja nečije želje nego stvarnu skicu modela kojeg Peugeotovi dizajneri već razrađuju. Naravno, tehnički ili bilo kakvi važniji detalji su sada strogo čuvana tajna, ali se nagađa da je 504 dimenzijama vrlo približan aktuelnom modelu 407, naravno uz inspiraciju sa znatno starijih modela. Mehanički 504 bi trebao biti zasnovan na platformi Citroena C5, pa bi uz vitalne elemente novi kupe mogao dobiti i 2,7-litarski V6 dizel motor ali i vrhunski zračni ovjes.

Također, Gallix je jasno naglasio da novosti neće prestati sa modelom 504, nego upravo suprotno. Ovaj dizajner je otvoreno prizano da je veliki ljubitelj dizajna mpdela 204 i 205, te na taj način pokušao najaviti da će i gradski modeli biti dizajnirani u tom pravcu, tačnije svojevrsni retro dizajn kojem su temelji na modelima iz 70-ih i 80-ih godina prošlog stoljeća. Prvi rad Gallixa u Peugeotu bio je fenomenalni 308 RC Z, koji bi do kraja iduće godine trebao doći i u serijskoj verziji ,što je veliko ohrabrenje za ovako smjelog i inovativnog dizajnera. U svakom slučaju, novi lavovi će očito i dalje biti među najatraktivnijim modelima auto svijeta.