Sajam u Parizu
0

FOTO / Svjetska premijera Opela GTC Paris, skulpture u pokretu

Sarajevo-x.com
Opelov potpredsjednik dizajna Mark Adams dao je svom timu zadatak - pokažite mi najemotivniju stranu nove Opelove dizajnerske filozofije prema kojoj umjetnička skulpturalnost susreće njemačku preciznost. Kao odgovor dizajnirali su konceptni automobil GTC Paris, koji će biti prvi put izložen na sajmu Mondial de l’Automobile 2010, od 2. do 17. oktobra.

Dolazeći neposredno iza nove generacije Astre Sports Tourer, koja će također biti prvi put predstavljena na Pariškom sajmu automobila, GTC Paris je idući korak za Opelovu novu i osvježenu liniju vozila.

"Željeli smo izraziti najemocionalniju stranu Opela kao brenda, pa vjerujem da ovo vozilo stvara određeni vizuelni dojam koji naglašava njegov dinamičan i sportski karakter", rekao je Adams.

Sa svojom dužinom od 4,46 metara, GTC Paris je idealne veličine za kompaktan sportski automobil, ali opet nudi dovoljno prostora za pet putnika.

Opelov prepoznatljiv motiv oštrice ovdje je prisutan na isti način kao kod Insignije – kao profinjen, napet nabor duž bočnog dijela automobila. Druga linija kreće od ručice na vratima do stražnjeg dijela, naglašavajući dramatičan izgled ovog vozila površinama koje se protežu do donjih rubova karoserije i širokih ramena. Treća linija koja slijedi siluetu krova završava fino poliranim aluminijskim ukrasom i naglašava liniju prozora, po kojoj pogled klizi do naglašenog integrisanog spojlera.

Prednji dio je čist no ipak pun značaja te se na njemu nalazi za Opel tipičan središnji nabor. On je dodatno naglašen snažnim, vrlo uskim prednjim svjetlima u obliku orlovskog oka koja izgledaju kao zagrade u kojima se nalaze profinjeni hromirani logo i dramatična spuštena trapezoidna rešetka – kao podsjetnik na sportski karakter automobila. Karakteristična LED dnevna svjetla obrubljena su vrlo precizno izrađenim kromiranim umecima koji su sami za sebe mala umjetnička djela.

Širok stav posebno je naglašen straga gdje proporcije vozila najviše upadaju u oko. Ovo je dodatno akcentuirano LED stražnjim svjetlima koja noću izgledaju poput izduženih krila.

Revolucionarne tehnologije u službi visokih performansi

Podvozje je posebno dizajnirano kako bi imalo osobito širok stav. Sastoji se od složene poluugaone osovine s Wattsovom vezom, što je Opelova specifičnost. Tu je i nova, poboljšana izvedba prilagodljivog mehatroničkog ovjesa FlexRide te prednji elektronički diferencijal s ograničenim pomakom. GTC Paris stoji čvrsto na zemlji svojim dinamičnim 21-inčnim gumama.

Motor GTC-a Paris je četverocilindrični 2.0-litarski turbo s direktnim ubrizgavanjem te maksimalnim brojem konjskih snaga i okretnog momenta. Dolazi s tehnologijom Start/Stop dokazujući da vozači mogu uživati u visokim performansama uz maksimalnu učinkovitost potrošnje u uslovima gradske vožnje. Prijenos je šesterostepeni ručni.