Imat će sedam sjedišta
1

Škodin koncept Vision 7S najavljuje električnog nasljednika modela Kodiaq

D. B.
Škoda radi na velikom bratu SUV-a Enyak sa sedam sjedišta, a najavila ga je konceptom Vision 7S.

Novi model bi se trebao pojaviti u prodaji 2026. godine, a Vision 7S koncept daje veliki nagovještaj kako će izgledati.

Koncept s tri reda sjedišta će rezultirati produkcijskim SUV-om koji je jedan od tri električna modela koje će Škoda plasirati na tržište u narednih pet godina. Dva će zapravo biti mali hatchback i mali crossover, no Vision 7S će predstavljati Škodin flagship te će zauzeti mjesot koje trenutno pripada Kodiaqu. Ipak, u početku će se ova dva modela "preklopiti".

Električni SUV će biti baziran na MEB plaftformi koju koristi i električni Enyaq, kao i drugi modeli iz Volkswagenove porodice električnih vozila kao što je Volkswagen ID.4 i Audi Q4 e-tron. Iz Škode kažu da koncept ima bateriju kapaciteta 89 kWh koja omogućava domet veći od 600 kilometara, no zanimljivo je vrijeme potrebno za punjenje te baterije. Maksimalna brzina punjenja za Enyak iznosi 120 kW, no iz Škode tvrde da 7S podržava 200 kW punjenje.

Vision 7S nagovještava veliki električni SUV, ali i novi moderni dizajnerski jezik te novi brending. Koncept je odbacio tradicionalni crni i srebreni Škodin logo te je usvojio srebrni natpis "SKODA" smješten iznad prednje "rešetke". Pažnju privlači i sedam vertikalnih slotova na prednjem i stražnjem braniku, od kojih su središnji crvene boje.

Naprijed su tanka prednja svjetla koja su kombinovana s ultra tankim horizontalno postavljenim dnevnim svjetlima, a oblik prednje "rešetke" je preuzet od aktuelnih modela zbog lakšeg identificiranja. Ipak, riječ je o tamnom staklu koje mijenja klasičnu rešetku. U Škodi novo lice nazivaju Tech Deck koje konceptu 7S daje snažniji izgled. Također, izgleda više premium, kao i stražnji dio koji podsjeća na Land Roverov dizajn.

Veliki 22-inčni set felgi bi se mogao naći na na produkcijskom modelu, ali suicide vrata i nedostatak B stuba će gotovo sigurno biti izostavljeni, kao i neke karakteristike unutrašnjosti. Među njima su kamera koja može pratiti bebu smještenu u središnjem dječjijem sjedištu postavljenom u centralni tunel te sliku prenositi na ekran infotainment sistema. Pozicija dječijeg sjedišta je prema tvrdnjama češkoj proizvođača "najsigurnija".

Praktična funkcija je i mogućnost okretanja 14,6-inčnog ekrana kako bi više odgovarao za gledanje filmova. Upravljač u obliku pravougaonika te armaturna ploča se mogu pomjeriti naprijed kako bi se dobilo više mjesta za putnike na prednjim sjedištima. Prednja sjedišta se mogu rotirati i nageti. Stoga čekanje da se baterija napuni definitivno ne bi bilo loše iskustvo.