Reinvent Twingo
1

Renault slavi 30 godina Twinga: Interaktivna kampanja za novi model

Klix.ba
Renault pokreće interaktivnu kampanju "Reinvent Twingo" te poziva javnost da uz pomoć umjetne inteligencije stvori vlastitu verziju Twinga. Digitalne kreacije javnosti francuska marka će potom iskoristiti za stvaranje pravog konceptnog automobila.

Okretan, kompaktan i pristupačan, Twingo je savršeno utjelovio Renaultov koncept vozila za život (fr. voitures à vivre). Ipak, nakon izuzetno uspješne prve generacije ovog gradskog superminija, druga i treća generacija Twinga nisu uspjele ponoviti uspjeh u tom obimu. Renault sada poziva javnost da uz pomoć umjetne inteligencije nanovo osmisli taj legendarni model. Dostavljene digitalne kreacije zatim će biti upotrijebljene za proizvodnju pravog konceptnog automobila!

"Iako je ne toliko davno bila rezervisana samo za tehnološku elitu, umjetna inteligencija sada je dostupna svima u samo tri klika. Ta nova pristupačna tehnologija svim ljudima omogućuje da pomaknu granice vlastite mašte. Uključivanjem najšire zajednice u ovaj kreativni proces želimo odati počast legendarnom Twingu. Uz pomoć umjetne i ljudske inteligencije proizvest ćemo prvi konceptni automobil koji se izravno temelji na dizajnerskim rješenjima javnosti”, dodao je Arnaud Belloni, direktor marketinga marke Renault na globalnom nivou.

U letu, pod vodom, u svemiru, izrađen od čokolade ili šta vam padne a pamet. Mogućnosti su beskrajne. Od 1. februara do 31. marta 2023. godine javnost će imati priliku stvoriti, zamisliti i nanovo osmisliti Twingo uz pomoć generativnih alata temeljenih na umjetnoj inteligenciji, kao što su Midjourney, Stable Diffusion i Dall-E.

Jednostavnim upisivanjem nekoliko ključnih riječi, korisnici će moći iskoristiti ove visokoefikasne i lako pristupačne alate za generisanje slika kako bi stvorili dizajnerska rješenja. Svoje kreacije zatim će moći dostaviti tako da ih podijele na društvenoj mreži po vlastitom izboru uz navođenje hashtaga: #ReinventTwingo.