Citroen iz virtualne stvarnosti
0

GT Concept u čast Play Stationa

Sarajevo-x.com
Nakon dugačkog niza računarski generisanih fotografija koje otkrivaju tek detalje, u parizu je Citroen konačno predstavio i stvarnu verziju futurističkog GT Concepta kojeg je Citroen dizajnirao posebno za petu ediciju slavne igre Gran Turismo.

Impresivan GT kupe sa karoserijom dugačkom skoro pet metara, preko dva metra širokom i samo jedan metar visokom Citroen je u svaojoj najboljoj maniri dizajnirao i uz promociju svojih kapaciteta iskoristio odličnu priliku da GT Concept bude uvršten u probrano društvo automobila koje je moguće „voziti“ u Sony-evoj slavnog Gran Turismo igri.

Kao i obično kada je riječ o dizajnerskim egzibicijama rijetko ko može nadmašiti dizajnere Citroena. Prepoznatljivi elementi uz ukupno futurističku formu sa rješenjima kojiih se ne bi postijedli niti pravi takmičarski GT automobili čine cjelinu koja je definitvno bila jedna od najimpresivnijih premijera na pariškom sajmu automobila. Prije svega, pažnju plijene rješenja blatobrana koja dramatično proširuju karoseriju, tačnije „hvataju“ je oko njenih rubova čime je stvoren prostor za agresivne i izuzetno velike otvore za dovod zraka. Pogled je možda i više impresivan na zadnjem dijelu, gdje čak i u Citroenu priznaju da su možda malo i pretjerali sa dimenzijama, ali tema GT automobila u svakom slučaju je pogođena. Naravno, želja dizajnera nije ni bila stvoriti klasični GT koji će se isticati samo elegancijom. Takvu namjeru najbolje otkriva pogled iz ptičije perspektive, gdje rješenje blatobrana i zadnjih otvora za hlađenje neodovljivo podsjeća na futrističke linije „stealth“ bomabardera. Prava dizajnerska raskoš upotpunjena je 21-inčnim felgama sa dijamantskim efektom, a u istom maniru uređena je i unutrašnjost koja nastavlja niz oštrih linija i sofisticirane tehnologije. Središte pažnje bilo je na tome da se stvori idealna vozačka pozicija, a sudeći prema rasporedu komandi i sjedišta u Citroenu su prilično blizu tog cilja, dok „head-up“ displej koji projektuje osnovne parametre vožnje na vjetrobran odlično zaokružuje mozaik vrhunske ergonomije.

Poseban detalj su i vrata koja se otvaraju prema gore, čime je olakšan ulazak u nisko smješten kokpit, a iako bi ovaj koncept trebao biti vrhunski sportaš u Citroenu nisu obznanili kakav motor bi trebao pokretati njihov GT, niti koje performanse bi trebao obezbjediti. U svakom slučaj prizor vožnje ovog vrhunskog dizajnerskog uratka u petom Gran Turismo svakako će biti jedinstven užitak.