MINI u još jednom obliku
0

Coupe Concept spreman za Frankfurt

Sarajevo-x.com
MINI nastavlja dobru tradiciju stalnog razvoja modela i predstavljanja konceptnih formi na vodećim automobilističkim sajmovima, koji uglavnom na kraju zažive i kao serijski automobili. Za ovogodišnji sajam u Frankfurtu iz MINI-ja su spremili koncept koji sportske afinitete ovog automobila dovodi do samih granica.

Iako je riječ o zaista posebnom i detaljno razvijenom automobilu, jasno je da su određeni elementi ovog MINI-ja morali biti autohtoni i prepoznatljivi. Tako je cijeli prednji dio nemoguće zamjeniti za bilo koji drugi automobil osim MINI-ja, dok ostatak karoserije donosi pregršt svježih i dinimačnih oblika koji do sada nisu viđeni u "saradnji" sa prepoznatljivim okruglim svjetlima i masivnom hromiranom maskom.

Ono što definitivno razlikuje ovaj MINI od ostalih je odlično oblikovan aluminijumski krov koji ima formu kačketa, dok položena linija prednjeg i zadnjeg vjetrobrana formira kabinu u zanimljivom kupolastom izdanju. Uz nekoliko aerodinamičkih dodataka, posebnu kombinaciju boja i atraktivne velike naplatke od lake legure MINI Coupe Concept je definitivno jedinstvena pojava, koja bi mogla privući interesovanje mlađih kupaca, pa tako doći i do serijske proizvodnje.

Proizvodnja ovog koncepta u suštini ne bi trebala biti poseban pothvat kada se uzme u obzir da je Coupe Concept u osnovi standardni MINI John Cooper Works čiji su vjetrobrani i krov posebno preoblikovani. Istina, zbog posebnog oblika krova razlike postoje i u unutrašnjosti, pa je tako Coupe Concept dvosjed za razliku od MINI-ja JCW, a zbog nižeg težišta mase i manje ukupne težine u MINI-ju garantuju da ovakav MINI ima i bolje dinamičke osobine. Ujedno, manji broj sjedišta obezbjedio je i prtljažni prostor zapremine 250 litara, što je sasvim dovoljno za potrebe ovakvog automobila, dok obilno korištenje kože i karbonskih vlakana u kokpitu zaista obogaćuje unutrašnje uređenje.

Za pogon Coupe Concepta odabran je 1,6-litarski turbobenzinac sa 211 KS i 260 Nm okretnog momenta, što je dovoljno za ubrzanje do 100 km/h za samo šest sekundi, što su performanse koje definitivno opravdavaju izrazito sportski izgled karoserije.

Nakon što u MINI-ju opipaju puls tržišta sa Coupe verzijom postoji mogućnost da naknadno predstave i Roadster verziju istog automobila koja bi bez krova privukla kupce koji baš i ne uživaju u skučenim kabinama malih kupea.