Nova vizija iz Renaulta
0

FOTO / Captur nastavlja razvoj crossoverske forme

Sarajevo-x.com
Renault je predstavio novi konceptni automobil imena Captur, koji pokazuje novu dizajnersku strategiju francuskog proizvođača, započetu sa konceptnim modelom DeZir.

Svojim kompaktnim proporcijama i fluidnim linijama, Renault Captur nastoji naglasiti lakoću pokreta upakovanu u mišićav nastup. Krasi ga novi frontalni identitet, kojim dominira veliki Renault logo oivičen tamnim površinama, dok je sveukupan sportski nastup naglašen masivnim 22-inčnim crno-bijelim felgama i neobičnim vratima koja se otvaraju prema gore.

Naravno, pored dizajna, Captur pokazuje i novi koncept svestranosti. Opremljen je tvrdim krovom, koji se može ukloniti, što znači da se jednostavno pretvara iz coupea u cabriolet, ali i iz urbanog u off-road vozilo.

Upadljiva narandžasta boja karoserije krasi i futuristički nastrojenu unutrašnjost, kojom dominiraju jednostavne linije i inovativni materijali, koji dozvoljavaju nesvakidašnju igru boja i sjena, pogotovo na vratima, centralnoj konzoli i oblogama vrata. Ostatak enterijera izrađen je od mreže elastičnih konopaca, koji prizivaju duh jedrenja i penjanja na stijene, te u konačnici jačaju dinamički osjećaj. Iza vozačevog i suvozačevog školjkastog sjedišta, nalazi se višenamjenska zona ojačana sa tri sloja konopaca, što omogućava brojne mogućnosti konfiguracije i osiguranja tereta, kao i mogućnost odmora.

Također, u skladu sa savremenim i fiturističkim rješenjima Captur nudi i dobre performanse po ekološkoj tarifi. Za njegov pogon zadužen je novorazvijeni Energy dCi dizelaš sa dvostrukim turbopunjačem. Iz zapremine od 1.6 litara „izvlači“ cijelih 160 KS, dok je obrtni moment od 380 Nm, dostupan već od 1.750 obrtaja u minuti, što obećava odlična ubrzanja od najnižih brojeva obrtaja, te rafinirane performanse u svim uslovima vožnje. U saradnji sa EDC mjenjačem sa dvostrukim kvačilom moćni dizelaš 1.300 kg teškom automobilu omogućava ubrzanje do 100 km/h za 8 sekundi i maksimalnu brzinu od 210 km/h, ali ostaje izuzetno štedljiv, što potvrđuje emisija ugljen dioksida od tek 99 g/km.

Mogućnosti Renaulta CAPTUR, dodatno su unaprijeđene inovativnim RX2 sistemom kontrole trakcije pri malim brzinama. Ukoliko jedan ili oba pogonska točka izgube kontakt s podlogom, ovaj potpuno novi mehanički samozatvarajući diferencijal svu ili dio pogonske snage prenosi na točak na najboljim kontaktom s podlogom.

U Renaultu Captur također debituje i Visio sistem, inovacija koja koristi kameru postavljenu na vrh vjetrobranskog stakla za funkcionisanje sistema za pomoć vozaču. Ova nova tehnologija reproducira sliku stanja ceste ispred vozila na centralni ekran, te na taj način poboljšava vozačevu percepciju ceste.