Žiri sastavljen od 22 evropska novinara, specijalizirana za komercijalna vozila, izabrao je Kangoo Z.E. zbog nulte emisije štetnih gasova, uz zadržavanje svih praktičnih kvaliteta, odnosno zbog činjenice da ovaj model donosi električni pogon širem krugu korisnika te mnogo doprinosi ekologiji, kao izuzetno važnom problemu modernog saobraćaja.
Sa 104 osvojena boda od mogućih 168, Kangoo Z.E. je iza sebe ostavio žestoku konkurenciju, koju su činili Iveco Daily, Fiat Ducato i VW Caddy. To je najbolja nagrada za sve ljude koji su godinama pripremali Renaultove Z.E. modele. Renault je još od 1998. godine lider u sektoru lakih komercijalnih vozila, a dodatni je pomak napravljen predstavljanjem električnog Kangooa.
Zbog pametnog smještaja baterija u podu, Kangoo Z.E. nudi identičan teretni prostor zapremine od 3 do 4.6 kubnih metara, kao i standardna verzija sa klasičnim motorom. Za pogon koristi 44kW jak električni motor, koji nudi maksimalni obrtni moment od 226 Nm. Snagom se snabdijeva iz baterije kapaciteta 22kWh, koja se puni putem kućne utičnice (16A, 220V) te je za potpuno punjenje potrebno od 6 do 8 sati.
Jednim punjenjem električni Kangoo ima autonomiju od 160 km, uz maksimalnu brzinu elektronski ograničenu na 130 km/h. Kangoo Z.E. dostupan je u dvije dužine i tri verzije (Kangoo Z.E., Kangoo Maxi Z.E. sa dva sjedišta i Kangoo Maxi Z.E. sa pet sjedišta), a svi se proizvode u tvornici MCA Maubeuge u Francuskoj, uporedo sa standardnim modelima.
Kangoo Z.E., prvo vozilo u Renaultovoj Z.E. porodici modela, u prodajne je salone stigao 28. oktobra po cijeni od 20.000 eura, s tim da u većini zemalja podliježe poreskim olakšicama (u Francuskoj 5.000 eura). Poput ostalih Renaultovih komercijalnih vozila i Kangoo Z.E. se može bez problema konvertovati u pick-up, vozilo hitne pomoći, hladnjaču i slično.