Glavni "detalj" tuninga su vrata, urađena u stilu Lamborghini modela. Za razliku od običnih vrata koja se otvaraju u stranu, ova se dižu prema gore, što na promatraće ostavlja poseban dojam. Ostatak vizuelnog tuninga se bazirao na manjim preradama u koje spadaju “obrve” iznad prednjih svjetala, kromirani retrovizori i kvake, povećan zadnji krovni spojler i poseban zadnji branik sa dvije ispušne cijevi na sredini.
Sve je upotpunjeno petokrakim alu-felgama poliranim do visokog sjaja, ispod kojih se kriju crveno ofarbana kočiona klješta sa diskovima promjera 342 mm. Ona se brinu za sigurno zaustavljanje i sa brzina do 251 km/h, koliko razvija GTI nakon dorade motora. To se postiže uz jači paket, gdje GTI ima snagu od 250 KS i 400 Nm, što mu omogučava ubrzanje od samo 6.4 sekunde do 100 km/h.
Slabiji paket tuninga motora donosi 35 KS više od serijskog modela, pa sa ukupno 235 KS "tjera" GTI do 247 km/h uz ubrzanje od 6.6 sekundi. Vozač u tome uživa iz unutrašnjosti, koja je ukrašena sa par karbonskih dodataka. Cijena kompletnog tuninga ili pojedinačnih dijelova prerade znati će se sljedeće godine.
B. K.