Pogledajte radove
5

Kako izgleda kada zaljubljenici u automobile po sjećanju crtaju poznate logotipe

A. B.
Foto: Design You Trust
Foto: Design You Trust
Zaljubljenici u automobile su imali priliku da se testiraju u izazovu koji je pred njih postavila britanska kompanija za prodaju kombija Van Monster. Naime, imali su zadatak na osnovu pamćenja nacrtati logotipe poznatih proizvođača automobila.

Design You Trust je objavio finalne radove stotinu ljudi koji su učestvovali u ovom zadatku koji je varirao od laganog ka težem. Ipak, logotip Audija ili Mercedesa nije trebao predstavljati problem, ali o Alfa Romeu i Ferrariju bi se već moglo razmisliti.

Analizom crteža otkriveno je da je 80 posto ljudi pogodilo boj logotipa, a 78 posto njih se sjetilo njihovog oblika. Kada je riječ o detaljima, situacija je ipak bila nešto drugačija i samo 12 posto nacrtanih logotipa je izgledalo kako treba, dok je 26 posto njih bilo zadovoljavajuće.

Kao što se i pretpostavljalo, bolje su nacrtani jednostavniji od komplikovanijih logotipa.