Labuđi pjev
13

Jeep Wrangler se oprašta od V8 motora, oproštajni model je Rubicon 392 Final Edition

A. M.
Bilo je samo pitanje dana kada će Jeep "sahraniti " Wrangler Rubicon 392 s V8 pogonom. Sad je stigla službena potvrda da se model postepeno povlači nakon što 3.700 jedinica, simbolično nazvanih Final Edition, siđe s proizvodne linije.

Friško predstavljeni Jeep Wrangler 392 Final Edition razlikuje se od običnog modela po nekoliko dodataka. Međutim, samo napredniji poznavatelji Jeepa će uočiti razlike u odnosu na standardnu verziju.

Neka od ažuriranja uključuju posebne naljepnice nanesene na prednje ventilacijske otvore i poklopac motora. Međutim, Jeep je pripremio i specifične 17-inčne točkove s opcijom narudžbe "beadlock" kovanih felgi od bronze, koje se montiraju na gume pogodne za sve terene od dobavljača BFGoodrich. Također, oprema oproštajne serije uključuje vitlo s doplatom od 10.200 dolara, bočne pragove-klizače za teški off-road teren i zaštitu prednje rešetke s tri nosača koja dolazi iz Moparovog asortimana.

Također, jedinstveni za Final Edition verziju Jeep Wrangler Rubicon 392 su Mayan zlatni šavovi na obruču volana i presvlake od Nappa kože. Ovaj model posjeduje i luksuznija sjedišta s električnim podešavanjem u 12 smjerova, posebnu ručicu mjenjača, kao i nekoliko Mopar dodataka, uključujući sklopivi sto montiran na vratima gepeka i pribor za jelo od 83 dijela. Proizvođač automobila navodi da je zračni kompresor na listi opcija.

Iako je u pitanju oproštajna edicija, Jeepov posljednji Wrangler s V8 pogonom neće dobiti pojačani motor. Dakle, ispod prednjeg poklopca nalazi se standardni 6,4-litarski V8 monstrum, koji i dalje isporučuje 476 KS i 637 Nm obrtnog momenta. Ima neizmijenjen automatski mjenjač s osam stepeni prenosa i sistem stalnog pogona na sva četiri točka.

Jeep je već počeo primati narudžbe za novi Wrangler 392 Final Edition, koji je ograničen na proizvodnju i plasman 3.700 primjeraka širom svijeta. Od toga je 3.300 namijenjeno domaćem tržištu, 300 za Kanadu, a preostalih 100 primjeraka za ostatak svijeta.

Cijena u SAD-a počinje od 99.995 dolara, što je 7.855 dolara više od standradnog Rubicona 392. Montaža će započeti u drugom kvartalu godine u tvornici Toledo u Ohiju.

Za kraj, marka u vlasništvu Stellantisa navodi da su sve verzije Wranglera dobile nekoliko poboljšanja za modelsku 2024. godinu. To uključuje standardni 12,3-inčni Uconnect ekran osjetljiv na dodir infotainment sistema, bočne zračne zavjese, osvježenu prednju masku i nekoliko manjih dekorativnih dodataka.