Nissan GTR SpecV
0

Jača i brža Godzilla

Sarajevo-x.com
Nissanov GTR koji je od svog pojavljivanja stekao svjetsku slavu zahvaljujući vrhunskim performansama ali i fascinantnim vremenom ostvarenim na Nurburgringu sada će dobiti i sposobniju verziju koja ne ostavlja mjesta sumnjama.

Kao što se moglo očekivati ova verzija koja će biti proizvedena u ograničenom broju primjeraka prije svega će doći na tržište Japana, a sudeći po koncepciji i načinu na koji su ostvarene još bolje performanse protivnik GTR-u SpecV je prije svega Porscheov 911 GT2.

Naime, baš kao i GT2, SpecV predstavljaojačanu i olakšanu verziju standardnog modela koja je u potpunosti skoncentrisana na vrhunske vozne osobine koje treba iskoristiti na zatvorenim stazama. Tako je ovaj put GTR ostao bez zadnjih sjedišta, dok su naprijed ugrađene ekstremne lagane Recaro školjke koje će i pri najžešćim prolascima kroz zavoje tijelo vozača držati u nepromjenjenom položaju. Ono što je svakako jedna od najvažnijih novosti je individualna kontrola pritiska dva turbopunjača, pa tako vozač ima mogućnost da u toku vožnje poveća granicu pritiska do koje dva turbopunjača usisavaju zrak u cilindre. Ugled pravog trkača u unutrašnjosti je upotpunjen brojnim umecima od karbonskih vlakana.

U Nissanu su smatrali da ne trebaju pretjerivati sa količinom snage koju isporučuje šestocilindraš, pa iako je još uvijek tajna koliko će zaista povećati snagu ne treba očekivati više od dodatnih 5 KS, što u konačnici znači da će SpecV raspolagati sa oko 478 KS. Naravno, u Nissanu su shvatili da problem GTR-a nikad nije ni bio manjak snage, nego zaista prevelika težina koja ga u mnogim situacijama stavlja nerješiv zadatak pred vrhunski ovjes i pogon. Upravo zbog toga je razvijen potpuno novi aerodinamički komplet, što je uz izdašnu upotrebu karbonskih vlakana za proizvodnju panela karoserije uspjelo smanjiti ukupnu masu na 1.650 kilograma.

Uz mišićaviju i agresivniju karoseriju, SpecV će biti prepoznatljiv i po vrlo laganim koje su posebno razvijene za ovaj model, dok će i zvučna kulisa biti jednako prepoznatljiva i impresivna zahvaljujući titanijumskom i protočnijem izduvnom sistemu. Također, lakši naplaci su uz kočne diskovi od kompozitne keramike značajno smanjili zaustavni put, te će sada tačka kočenja na zahtjevnim zavojima biti značajno pomjerena prema naprijed.

Koliko će koštati ovako poseban GTR u Nissanu još uvijek nisu najavili, kao ni činjenicu na kojim će sve tržištima, osim japanskog, biti uopšte dostupan.