
Nakon što je bio zaslužan za uspjeh i uspon SEAT-a stigao je u Renault u julu 2020. godine. Tada se francuska marka suočavala s velikim izazovima, uključujući rekordni neto gubitak od 7,3 milijarde eura u prvoj polovini godine.
Ipak, de Meo je uspio oživjeti Renault fokusirajući se na proizvode s većom maržom i smanjujući vrijeme razvoja automobila. Njegov plan preokreta "Renaulution" postavio je temelje za obnovljenu ponudu modela koja je usmjerena na SUV-ove, dok je smanjen fokus na modele koji se slabije prodaju. Možda i najveća stvar koju je de Meo uradio je oživljavanje Renaulta 5, koji je sada stigao kao električni gradski auto i koji je napravio pravu pometnju na tržištu. Novim R5 je pokazo da u jeku lošeg odziva prema električnim automobilima uz igru na emocije, retro dizajn ali i tehnologiju koja je prilagođena namjeni može potpuno okrenuti raspoloženje i odziv kupaca.
Ubrzo nakon R5 uslijedila je i crossover alternativa u formi Renaulta 4, a već iduće godine trebao bi se vratiti i Twingo koji slijedi temelje dizajna i koncepta megauspješne prve generacije ovog superminija.
De Meovi napori u Renaultovom oporavku uključivali su i jačanje Dacije u Evropi predstavljanjem SUV-a Bigster, a očekuje se da će se jeftini električni model, koji će se proizvoditi u Evropi, pojaviti 2026. godine, koji bi trebao zamijeniti Spring.
De Meo odlazi s vrha Renaultu u novu ulogu izvan automobilske industrije, a Le Figaro izvještava da će postati novi izvršni direktor kompanije Kering. Francuska multinacionalna holding kompanija specijalizirana je za luksuznu robu i posjeduje brendove kao što su Gucci, Balenciaga i Yves Saint Laurent.
Upravni odbor Renault Grupe sada traži nasljednika, a de Meov posljednji dan mandata zakazan je za 15. juli. Ovaj 58-godišnji italijanski rukovodilac odlazi ponosan na svoja postignuća vodeći kompaniju s dijamantskim logotipom: "Dođe trenutak u životu kada čovjek zna da je posao završen. U Renault Grupi suočili smo se s ogromnim izazovima za manje od pet godina! Postigli smo ono što su mnogi smatrali nemogućim. Danas rezultati govore sami za sebe: najbolji su u našoj historiji."