S navedenim statističkim brojkama, Opel je pokazao da je među vodećima na jednom važnom tržištu kakvo je njemačko. Ove godine potpisano je 189.425 prodajnih ugovora što je porast od čak 43,7% u usporedbi s 131.849 potpisanih ugovora iz istog perioda prošle godine.
U pet mjeseci 2009. broj novoregistriranih Opelovih vozila je 149.805, što je povećanje za 25.782 vozila u odnosu na isti period prošle godine kada je registrirano 124.023 novih Opela. To predstavlja značajan rast od 21%.
“Upravo objavljeni pozitivni i rastući statistički rezultati su nam jasan znak povjerenja kupaca koji su sve skloniji Opelu na čemu im se posebno zahvaljujemo”, rekao je Carl-Peter Forster, predsjednik GM Europe. “I u ovim ekonomski izazovnim vremenima tradicionalni Opelovi modeli su jak argument za kupca”.
Nova Opelova uzdanica, evropski automobil 2009. godine, Insignia je nezaustavljiva. U Europi ukupno je zaprimljeno više od 120.000 narudžbi, a Insignia je u svom segmentu i u maju najprodavanija na kontinentu.