U potjeri za Imprezom
0

I Lancer kao hatchback

Sarajevo-x.com
Nakon što je Subaru šokirao svijet premijerom Impreze koja je stigla u petovratnoj verziji, i sa tim izgubila dobar dio svoje harizme, bilo je prilično jasno da će i njihov direktni rival, Mitsubishi, krenuti istima stopama. Srećom Lancer je stigao u klasičnoj trovolumenskoj formi, a kompaktna verzija predstavlja dopunu ponude.

Istina, i Subaru na određenim tržištima nudi sedansku verziju Impreze, ali kada se priča o Lanceru i Imprezi ustvari se uvijek misli na Evo i STi verzije koje u i donijele slavu ovim modelima. Po tom pitanju, Mitsubishi je ostao vjeran izvornom, sedanskom, obliku Lancera, te je barem po pitanju izgleda Evo X potukao do koljena nedorečenu Imprezu STi sa pet vrata.

Ipak, u samom početku Mitsubishi je istakao da i oni spremaju hatchback verziju Lancera koja bi trebala privući kupce kojima klasična trovolumenska karoserija ne odgovara niti po potrebama niti vizuelno. Tako će u Parizu, na sajmu automobila, Mitsubishi predstaviti Lancer Sportback, ali i Lancer Sportback Ralliart verziju koja predstavlja model na korak do snažnog i sposobnog Evolutiona. Nakon prezentacije prvih fotografija, ipak, jasno je da se ni u Mitsibushiju neće proslaviti sa petovratnom verzijom svoje perjanice. Prilično nespretno oblikovan zadnji dio sa nemaštovitim rješenjem stop svjetala teško da će ikome biti predmet dviljenja, te je teško oteti se utisku da su dizajneri ovaj zadatak obavili uz manjak truda.

Također, i u Mitsubishiju su izgleda svjesni da Sportback nije ljepotan pri pogledu odzada, pa uz obilje objavljenih fotografija tek nekoliko otkriva kako zaista izgleda njegov zadnji dio. U svakom slučaju, Impreza je sada definitvno dobila sebi ravnog rivala, barem po pitanju izleda.

Uz izgled Sportbacka najavljena je i ponuda motora, pa će tako standardni Sportback biti pokretan 1,5-litarskim benzinskim motorom od 109 KS ili 1,8-litarskim motorom od 143 KS. Dizelska verzija biće ponuđena sa 2,0-litarskim turbodizelašem od 140 KS. Pored toga, Ralliart verzija preuzeće ulogu popunjavanja praznine između standarnih modela i vrhunskih Evolution verzija, pa će u skladi sa tim biti pogonjena 2,0-litarskim DOHC MIVEC turbobenzinskim motorom koji isporučuje 240 KS i 343 Nm okretnog momenta.

Cijene i tržišne planove za Sportback Lancera u Mitsubishiju su ostavili za premijeru u Parizu, a na logično pitanje da li će se i Evolution ponuditi u Sportback za sada odgovaraju negativno, mada zavisno od zanimanja tržišta niti ta opcija nije potpuno isključena.