auto
3

Hyundai i30 N: U završnoj fazi testiranja

Klix.ba
Hyundai će svoj najsnažniji i30 predstaviti za nekoliko mjeseci. Posao se privodi kraju, a među testnim vozačima na dalekom sjeveru Evrope bio je i Thierry Neuville koji ove sezone u WRC-u vozi Hyundai i20.

Hyundai je objavio nekoliko novih fotografija svog prototipa i30 N koje su snimljene na omiljenoj lokaciji (Arjeplog, Švedska) koju nekolicina automobilskih kompanija godinama koristi za zimska testiranja pri ekstremno niskim temperaturama koje su u ovo doba godine uobičajene u blizini arktičkog kruga.

Testnim vozačima i inžinjerima Hyundaija priključio se i WRC vozač Thierry Neuville koji je nakon "plesa" po zaleđenom jezeru izjavio da je prezadovoljan ponašanjem automobila u ekstremnim uslovima s minimalnim prijanjanjem, a dodao je i da su inžinjeri uradili odličan posao oko mjenjača i diferencijala.

Uz činjenicu da se Hyundaijevom N Performance odjelu pridružio i Albert Biermann (bivši drugi čovjek BMW-ovog M odjela), južnokorejska kompanija ima sve potrebne preduslove da po prvi put uđe u etablirano društvo sportskih automobila koji su zasnovani na modelima C segmenta.

Iako još uvijek nije potvrđeno, očekuje se da će produkcijski i30 N pokretati dvolitarski četverocilindarski turbo motor koji u testnim prototipima razvija 300 KS. Sa snažnim motorom stiže dodatno ukrućena karoserija, adekvatan ovjes i nekolicina drugih komponenti koje karakterišu beskompromisne sportske automobile.

U Hyundaiju su najavili i još ekstremniju verziju s integralnim pogonom i snagom motora s kojom bi se i30 približio Focusu RS, a paralelno sa "švedskom pričom" tri testna prototipa uveliko "zatvaraju" krugove na stazi Nürburgring Nordschleife.

Produkcijski i30 N neće imati ekstremne karoserijske detalje za koje su se odlučili u Hondi (Civic Type-R), ali će se vizuelno itekako razlikovati od standardnih slabije motorizovanih verzija.

Sličnu priču Hyundai bi uskoro mogao ponuditi i u B segmentu s modelom i20, a najmanje bitno je da li slovo N u nazivu modela predstavlja Namyang (Hyundaijev južnokorejski centar za istraživanje i razvoj) ili Nürburgring.