Nešto do sada neviđeno je napravila Honda - prvu brošuru specijalno dizajniranu za djecu, koja nosi naziv "The Honda FRV Fun zone", prenosi blogger auto.
To je urađeno iz razloga jer su neka istraživanja pokazala da 2 od 3 djeteta između 10-15 godina žele da učestvuju u izboru porodičnog automobila.
Da djeca nebi stalno postavljala pitanja "zašto ovo" i "zašto ono", ovim Honda komunicira sa djecom na njihovom "jeziku" kako bi im što više približili automobil i vidjeli šta djeca misle o tome.
Prva Hondina brošura odnosi se na FR-V model i prva polovina brošure je namjenjena djeci od 4 do 7 godina a drugi dio je za djecu 8 do 10 godina. Za mlađu publiku tu se nalaze igrice i puzle, a starija djeca koja već mogu čitati naći će u brošuri zanimljive šale i još neke “slagalice”.
Više o brošuri, a i ostalim zanimljivostima iz auto industrije, pročitajte na blogu Automobili.
Možda vas zanima
Bijesan na bivšu suprugu
Haris Džinović zvanično je razveden: Melina je nikakva žena, bitne su joj samo pare
"Nemam pomoć ni od koga"
Dragana Mirković plakala govoreći o razvodu pa poručila: Nije me sramota reći da sad nemam novca
Emisija "Najbrži igrač"