Postprodajne usluge
0

GUMA M otvorila savremenu Renault lakirnicu

Klix.ba
Kao važan stub postprodajne usluge, koja kotira iznimno visoko, GUMA M je otvorila vrata nove savremene lakirnice. Novi objekat poštuje visoke Renault standarde, a zahvaljujući profesionalnom pristupu jednako je ustrojena razina cijelog seta limarsko-lakirerskih usluga na koje su već decenijama navikli Renault klijenti u BiH.

Na prostoru od 500 m2 uvoznik za Renault automobile GUMA M otvorila je novu lakirnicu koja poštuje visoke Renault standarde, stavljajući akcent na strateški razvoj i kontinuinirano podizanje razine cjelokupnog seta postprodajnih usluga. Zahvaljujući tradicionalno profesionalnom pristupu nova lakirnica omogućuje popravak svih limarsko-lakirerskih poslova i pružanje vrhunskih usluga.

Uz kvalitetnu pripremu, educiran kadar te specijalne alate i visoku tehnologiju nova termo lakirnica nudi popravak svih oštećenja na karoseriji automobila. Kao takva, omogućava savršeno usklađivanje i višeslojno nanošenje odabranog pigmenta, bez obzira da li je vozilu neophodna obična, metalik ili perla boja.

Shodno svim savremenim prednostima koje procesuira, svaki automobil iz lakirnice će izlaziti sa besprijekornim premazom, a potvrda kvalitete rada i trajnosti boje dolazi u vidu garancije za obavljeni posao. U sklopu bogatstva usluga koje nudi svojim klijentima, lakirnica takođe na raspolaganje stavlja Renault specijalno vozilo za prevoz oštećenih automobila kao i zamjensko vozilo za vrijeme trajanja radova. Efikasni popravak karoserije i njeno bojenje po profi standardima prati finalno stalna briga o ekologiji i profesionalnom zbrinjavanju otpada čime Renault iznova podcrtava važnost čistog okoliša.

Ovako visok potencijal nove lakirnice lako su prepoznale sve vodeće osiguravajuće kuće na bh. tržištu kao što su Euroherc, Uniqa, Triglav, Wiener, Adriatic i Croatia osiguranje.