Time su završene sve špekulacije o motoru sa tri cilindra. Peti Fordov motor iz EcoBoost serije obećava zavidno nisku potrošnju goriva i emisiju štetnih izduvnih gasova.
Aluminijumski motor sa dvije bregaste osovine opremljen je varijabilnim razvodom ventila, turbo kompresorom i direktnim ubrizgavanjem goriva. U početku, motor će se ugrađivati u Mondeo koji je namijenjen za kinesko automobilsko tržište, a bit će predstavljen na Sajmu automobila u Šangaju.
Uz svesrdnu pomoć turbo kompresora motor razvija 177 KS pri 6.000 obrtaja u minuti, a maksimalnih 240 Nm obrtnog momenta bit će raspoloživo od 1.500 do 4.500 obrtaja radilice. Iz Forda tvrde da će performanse biti na nivou 1,6-litarskog EcoBoost motora, ali sada uz manju potrošnju goriva i nižu vrijednost CO2.
Na ostalim evropskim tržištima i tržištu SAD-a motor će biti na raspolaganju u drugoj polovini tekuće godine.