Iako je prvi čovjek evropskog odjela Ford Performance Leo Roeks prije nekoliko sedmica spomenuo mogućnost proizvodnje Fieste RS čije bi performanse bile stepenik iznad performansi Fieste ST, a mogla bi biti spremna do 2020. godine, sve su prilike da će oznaka RS i u buduće ostati vezana s najsnažnijom verzijom modela Focus.
"Nema opravdanog razloga da pored Fieste ST i performansi koje nudi pravimo još snažniju Fiestu RS“, rekao je drugi zvaničnik Forda, šef evropskog dizajnerskog odjela Amko Leenarts.
I dok u Fordu smatraju da je izvrsni 1,5-litarski trocilindarski turbobenzinac s 200 konjskih snaga više nego dovoljan za najsnažniju Fiestu, za koju mnogi automobilski novinari uveliko tvrde da je trenutno najbolji sportski automobil B segmenta, u Volkswagenu razmišljaju drugačije i već su najavili da će Fiestin direktni konkurent Polo GTI (koji pokreće dvolitarski četverocilindarski turbobenzinac s 200 KS) uskoro dobiti još snažniju verziju.
Fiesta ST trenutno se nudi samo u kombinaciji s ručnim 6-stepenim mjenjačem, a novorazvijeni automatski mjenjač s dva kvačila trebao bi biti dostupan do kraja decenije.