Unikat vrijedan divljenja
33

FIAT Panda 4x4 restomod proslavlja 40. rođendan legendarnog modela

D. B.
FIAT-ov model Panda slavi svoj 40. rođendan, koji je obilježen unikatnim restomodom.

FIAT Panda 4x4 je model koji je debitovao u junu 1983. godine, a sada je povodom 40. godišnjice Niels van Roij Design predstavio restomod projekt koji odaje počast onome što mnogi smatraju prvim svjetskim malim produkcijskim automobilom s poprečnim motorom. koji ima pogon na sva četiri točka. U saradnji s kompanijom Kaeve Cars, takozvani model Panda 4x4 Piccolo Lusso ne izgleda značajno drugačije od originalnog automobila, no gotovo svaka komponenta je obnovljena ili redizajnirana.

Karoserija je lakirana u ekskluzivnu Azzurro Blu plavu boju koja podsjeća na azurne vode koje grle slikovite italijanske obale. Unutrašnjost je presvučena mediteranskim kožnim presvlakama koje dočaravaju toplinu i sofisticiranost. Tkanina u "srcu" sjedišta i centralnim dijelovima na stražnjoj klupi odaje počast kultnoj kutijastoj silueti koja definira ovaj italijanski klasik.

Ova jedinstvena Panda 4x4 započela je svoj život kao Panda 4x4 Sisley. Prvobitno je Sisley lansiran kao ograničeno izdanje u samo 500 jedinica, ali je kasnije postao stalni model nudeći karakteristike kao što su bijele felge, krovni nosač, perači prednjih svjetala, otvor na haubi, inklinometar i Sisley oznake. Upravo je Sisley logo, simbol Pandinog avanturističkog duha, neprimjetno integrisan u naslone za glavu, panele vrata i upravljač restomoda.

Elementi koji tradicionalno nisu lakirani na Pandi, poput branika, retrovizora i ručki na vratima, sada su u Azzurro Blu plavoj boji kako bi eksterijer izgledao harmoničnije. Bijeli pokazivači smjera i prozirni na bokovima daju modernu notu karoseriji.

Čini se da je prvobitni plan za redizajn Pande 4x4 bio baziran na obnovljenoj verziji automobila, a to je vidljivo na digitalnoj skici koja prikazuje hatchback s drugačijom rešetkom hladnjaka i maglenkama integrisanim u branik. Te komponente nisu dio konačne verzije automobila.

Panda prve generacije je bila jedan od najdugovječnijih malih automobila u Evropi. Pojavio se 1980. godine kao nasljednik FIAT-a 126 i FIAT-a 133, a prodavan je i sa SEAT-ovom oznakom. Proizvodio se sve do 2003. godine.