Uskoro i kabriolet verzija
0

FIAT 500C sa sklopivim krovom

Sarajevo-x.com
Među brojim svjetskim premijerama na sajmu automobila u Ženevi jedna od zanimljivijih biće i nova karoserijska verzija FIAT-ovo megapopularnog modela 500. Kao što se moglo očekivati nije riječ o tek običnom kabrioletu, pa je tako 500 dobio zanimljivo rješen mekani preklopni krov.

Kada je riječ o retro modelima, gdje se FIAT 500 sasvim opravdano svrstava u vrh društva, očekivano je da uz savremenu tehnologiju nude mnoga dizajnerska ali i praktična rješenja koja sa sobom nose duh nekih prošlih vremena kada su automobili imali više duše. Tako se FIAT-ovim dizajnerima prilikom razvijanja kabriolet verzije modela 500 kao jedino logično rješenje nametnuo izgled originalnog modela iz 957. godine sa otvorenim krovom.

Tako FIAT 500C nije obični cabriolet, kakve smo navikli gledati, niti je riječ o trendovskom coupe-cabrioletu sa tvrdim sklopivim krovom, već je to FIAT 500 sa čvrstim okvirima bočnih stakala i krovnim nosačima koji je po cijeloj svojoj sredini dobio odlično dizajniran mekani preklopivi krov. Na ovaj način iskombinovane su sve praktične prednosti standardnog modela sa zavodljivošću kabrioleta koji nudi jedinstven ugođaj vožnje sa vedrim nebom iznad glava putnika. Zahvaljujući jednostavnom mehanizmu krov koji zauzima minimalan prostor 500C je ostao automobil koji će prilično udobno smjestiti četiri odrasla putnika, a ujedno im obzebjediti i nepromjenjen prtljažni prostor, kao i gotovo nepromjenjenu sigiurnost zatvorene karoserije. Čak i kada je krov u potpunosti otvoren prtljažniku je moguće lako pristupiti i iskoristiti ga zahvaljujući odlično rješenom sistemu preklapanja. Mekani krov je, naravno, pokretan elektromotorima , a uz odličan mehanizam ističe se odličnom kvalitetom, ugrađenim stop svjetlima kao i dobrim izborom boja čime je omogućena idelana kombinacija sa bojom karoserije.

Što se tiče ostatka ponude FIAT 500C je u suštini identičan svojoj braći sa tvrdim krovom, a ista je i ponuda motora koju čine 1.3-litarski Multijet dizelaš sa 75 KS koji dolazi sa ručnim mjenjačem sa pet stepeni prenosa, te dva benzinska motora, 1.2-litreni sa 69 KS i 1.4-litreni sa 100 KS, koji su dostupni sa ručnim ili robotizovanim Dualogic mjenjačem.