Samo za stazu
8

Ferrari predstavio 488 Challenge Evo: Alat za trkanje na najvišem nivou

E. L.
Ferrari će svoju unaprijeđenu "specijalku“ od naredne sezone ponuditi privatnim timovima širom svijeta.

Nedugo nakon predstavljanja modela 488 GT3 Evo iz čuvene italijanske „konjušnice“ na scenu je stigao i sveobuhvatno unaprijeđen 488 Challenge Evo koji će se u rukama privatnih timova uskoro trkati na stazama širom svijeta.

U Ferrariju naglašavaju značajna poboljšanja u sferi aerodinamike, a vozač će sada iz kabine moći da podešava i nivo prijanjanja prednje osovine čijoj efikasnosti u spomenutom kontekstu pomaže i redizajniran prednji kraj automobila koji sada ima manji prevjes.

Za poboljšano prijanjanje zadnje osovine (do 50 posto više u odnosu na prethodni Challenger) u Ferrariju su redizajnirali mnogobrojne otvore za strujanje zraka na zadnjem dijelu karoserije. Redizajniran je i veliki adaptivni spojler, a ukupnim performansama kroz zavoje svakako doprinose i posebno razvijene gume iza kojih stoji Pirelli.

Ono što se ne vidi su unaprijeđenja elektronski kontrolisanog diferencijala, sistema za kontrolu prijanjanja i karbonsko-keramičkih kočnica, a nekolicina detalja u kabini (među kojima je i kamera za pregled situacije iza automobila) "posuđena“ je iz modela 488 GTE koji je na posljednjem izdanju trke 24 sata Le Mansa stigao do najvišeg postolja u kategoriji GTE Pro.