Bit će veliki hit
35

Električni Renault 5 je virtuelni fenomen, broj rezervacija premašio 75.000 jedinica

A. M.
Iako Renault još nije otkrio zvanični cjenovnik, niti su automobili izloženi u prodajnim salonima, električni R5 unaprijed ruši rekorde, bar one u virtuelnom svijetu. .
Broj rezervacija je već "prekucao" 75.000 primjeraka, ali s obzirom na interes kupaca ova bi brojka uskoro trebala dostići granicu od 100.000 jedinica

Ne sumnjamo da će biti pravi prodajni hit, ali u virtuelnom svijetu, novi Renault 5 je uzburkao tržište mnogo prije nego što je stigao do prodajnih salona. Otkako je francuska marka predstavila najmanji EV model u svojoj ponudi, rezervacije se gomilaju iz dana u dana.

Samo mjesec dana nakon velikog debija, Renault je potvrdio čak 50.000 rezervisanih primjeraka električne Petica. Da bi R5 za 21. vijek mogao postati pravi fenomen, potvrđuje brojka, koja je nastavila rasti u sljedeća dva mjeseca. Da stvar bude fascinantnija, kupci na neviđeno, bez poznatih cijena i datuma dolaska na tržište uplaćuju akontaciju za rezervaciju svog primjerka.

Renault je s predstavljanjem ovog modela najavio osnovnu cijenu od 25.000 eura za model s 40 kWh baterijom i 95 KS snažnim elektromotorom, ali službeni cjenovnik još niko nije vidio. Za sada se špekuliše da će cijene biti uskoro objavljene i da će se automobili kotraljati, bar na francuskim cestama, prije ovog ljeta. Druge zemlje će morati pričekati do kraja godine.

Bilo kako bilo, novi Renault 5 nastavlja s obaranjem rekorda prije lansiranja. Kupci mogu za iznos predujma od samo 150 eura rezervisati svoj primjerak. Kada Renault u "eter" pusti zvanične cijene, doći će vrijeme da se te rezervacije pretoče u papirnati ugovor, a tada će se znati i pravi broj kupaca koji će posjedovati ovaj simpatični retro model.

Na posljednjoj skupštini dioničara, održanoj jučer, šef Renaulta Luca de Meo je objavio da nova Petica već ima 75.000 narudžbi. Ako bi Renault realizovao prodaju tolikog broja automobila, pogotovo što svaki dan bar 1.000 novih kupaca uplati akontaciju i rezerviše svoj primjerak, to bi zaista bio apsolutni uspjeh i presedan u evropskoj autoindustriji.

Brend koji proda toliku količinu automobila u prvoj godini je pravi fenomen, posebno jer je u pitanju električno vozilo s potražnjom koja je u padu u Evropi. Unatoč neizvjesnosti koja se nadvija nad evropskim tržištem kada su u pitanju modeli s nultom emisijom, Renault je više nego optimističan oko Petice.

S druge strane, uspjeh električnog R5 bi mogao nastaviti nadograđivati njegov tehnološki blizanac - novi R4. Mali div u EV pakovanju bit će zvanično predstavljen u oktobru, a moći se naručiti od februara iduće godine. Renault je već ranije najavio da u francuskoj tvornici u Douaiju neće biti standardnih radnih smjena. Franzuci teže "fluidnom" procesu nabavke dijelova, tečnoj proizvodnji i na kraju kratkim rokovima isporuka. Ukoliko to realizuju, uz veliku popularnost ova dva retro modela, mogu već sada trljati dlanove.