Kraj puta za CLK
0

E-Klasa u coupe formi

Sarajevo-x.com
Pored, već najavljene, nove generacije E-Klase Mercedes-Benz je za sajam automobila u Ženevi pripremio i još jednu atraktivnu karoserijsku verziju novog modela. Riječ je o E-Klasi Coupe koja donosi brojne novosti, a ujedno u zasluženu penziju šalje model CLK.

Nakon brojnih špijunskih fotografija i nezvaničnih najava, prvo za limuzinsku E-Klasu, pa onda i za Coupe, konačno je došla i zvanična potvrda iz Mercedes-Benza o izgledu novog kupea. Dakle, riječ je o atraktivnom, sportski orijentisanom modelu koji je u potpunosti zasnovan na najnovijoj generaciji E-Klase, a koji će u ponudi Mercedesa zamjeniti zastarjeli CLK.

Kao što se moglo i očekivati, E-Klasa Coupe sprijeda izgleda gotovo potpuno identično kao i verzija sa četvero vrata, ali zato silueta automobila, s prozorima bez vidljivog B nosača krova i sa elegantnijim linijama, nepogrešivo podsjeća na luksuzniji i skuplji CL.

Iz Mercedesa tvrde da E-Klasa nije jedan od onih automobila koji samo izgleda elegantno i aerodinamično, te odgovorno tvrde da će u trenutku zvaničnog dolaska na tržište biti najaerodinamičniji serijski automobil. Naime, sa koeficijentom otpora zraka od samo 0,24 Cd dizajneri su napravili vrhunski posao, a jasno je da su prednosti po pitanju potrošnje goriva kao i samog komfora u unutrašnjosti dodatno dobile na svojoj vrijednosti.

Naravno, pored prepoznatljivog i odličnog dizajna opremljenost neće biti upitna, te će je ograničavati isključivo dubina džepa potencijalnog kupca, a E-Klasa Coupe dobiće i mercedesove poznate tehničke poslastice kao što su prednja svjetla koja prate cestu, kao i sistem hitnog kočenja u slučaju opasnosti.

U ponudi motora za E-Klasu Coupe naći će se već poznati motora, koji su nakon dodatnog usavršavanja štedljiviji i do 17 odsto u odnosu na prethonde verzije istih motora. Tako će jedan od najzanimljivjih izbora biti sigurno E 250 CDI BlueEFFICIENCY sa dizelskim motorom koji raspolaže sa 200 KS i 500 Nm okretnog momenta, ali ujedno obećava i prosječnu potrošnju goriva od samo 5,3 litra goriva na sto pređenih kilometara. Zanimljivo je poređenje ovog dizelaša sa modelom E 250 CGI BlueEFFICIENCY sa benzinskim motorom koji razvija 200 KS i 310 Nm okretnog momenta, ali na 100 kilometara zahtjeva nešto skupljih 7,1 litra goriva. Dodatne detalje o E-Klasi Coupe Mercedes-Benz će otkriti na svjetskoj premijeri u Ženevi, dok se početak zvanične prodaje na tržištima u Evropi najavljuje za početak maja mjeseca ove godine.