auto
0

Druga generacija Opel Zafire

Sarajevo-X
Kvalitetnija unutrašnjost, naprednija tehnologija i bolje performanse kao i dinamičniji dizajn bile su riječi kojima su iz Opela opisali svoj novi kompaktni van Zafira II.

Kada se 1999. godine pojavila prva generacija Zafire, bila je nešto novo u klasi. Iako je imala i tada konkurenciju, niko od konkurencije nije nudio mjesta za 7 putnika, tako da je ta karakteristika postala svojevrsni zaštitni znak Zafire. Sistem sjedišta je nosio naziv Flex 7, a isti će se naći i u novom modelu uz neka poboljšanja. Glavna karakteristika mu je da se zadnja dva sjedišta, kada se ne koriste mogu spustiti u podnicu, tako formirajući potpuno ravnu površinu za prtljagu. U novoj Zafiri, kada se obore sjedišta broj 6 i 7, prtljažni prostor iznosi 620 litara.

Kao i predhodni model i ovaj put je za osnovu posuđena tehnika od Astre i to karavanske verzije. To se najbolje primjećuje po jednakom međuosovinskom rastojanju od 2703 mm, dok se u dužinu Zafira II protegla na 4.47 m. Širina je 1.78 m i visina 1.64, što će osigurati zavidnu prostranost. U unutrašnjosti se uočava sličnost sa Astrom, no dosta toga je dizajnirano isključivo za ovaj model. Također, ima i nekoliko zanimljivih detalja kao što su panoramski krov ili ručna kočnica po uzoru na borbene avione.

Tu su sada i bolji motori, s rasponom snage od 100 do 200 KS. Najslabiji model od 100 KS je dizelaš, 1.9 CDTI. Zanimljivo je da je ovo jedini dizelski motor u ponudi, ali on dolazi u još dvije verzije, sa 120 i 150 KS. Najslabiji benzinski model je 1.6 sa 105 KS, a slijede ga 1.8 sa 140 KS te 2.2l sa 150 KS. Top model za sada će predstavljati 2.0 Turbo sa 200 KS, a kasnije u OPC verziji Zafire bi mogao biti ponuđen isti motor sa 240 KS, koji se nalazi u Astri OPC o kojoj smo nedavno pisali.

Zafira II svoju premijeru slavi na Ženevskom auto salonu, a nakon toga ide u prodaju, kada će biti poznate i cijene. U Opelu se nadaju da će ponoviti uspijeh starog modela, koji je prodat u oko 1.4 miliona primjeraka.

B. K.