Deset najboljih automobila koji su ikada proizvedeni

Deset najboljih automobila koji su ikada proizvedeni
20
D
DP
23.3.2020. u 11:27
18
komentara
20

dijeljenja
Deset najboljih automobila koji su ikada proizvedeni
Pojedini automobili su zbog svojih iznimnih karakteristika privukli veliku pažnju kada su se pojavili, a mnogi ih i danas smatraju najboljim vozilima u historiji.
Od prvog motornog automobila, koji je napravio njemački izumitelj Karl Benz osamdesetih godina 19. stoljeća, do najnovijih četverokotača danas, jako je teško izabrati samo 10 najboljih automobila. Ipak, ovu listu sastavila je stranica Did You Know Cars, a mi vam je prenosimo u cijelosti.

Ove automobile mnogi smatraju najboljim i najsnažnijim vozilima koja su ikad proizvedena.

1. Lamborghini Miura


Ovaj automobil proizveden je 1966. godine i brzo je postao najproizvođenije vozilo tog vremena. Dizajnirao ga je italijanski dizajner automobila Marcello Gandini.

Auto je imao 3929cc V12 motor zahvaljujući kojem je mogao prestići sve ostale automobile tog vremena. Njegovo ime Miura potječe od imena poznate pasmine bikova za borbu. Proizvodio se sve do 1973. godine, a onda ga je zamijenio drugi sportski auto iste kompanije, Lamborghini Countach, koji je predstavljen 1974. godine.

2. NSU Ro80


Ova limuzina s četvero vrata i motorom u prednjem dijelu automobila iznimna je na više načina. Lijepa je i iz tehničkog i iz estetskog kuta. Proizvodila ga je njemačka kompanija NSU od 1967. do 1977. godine, a njezini dizajneri pridržavali su se svih tadašnjih standarda u automobilskoj industriji kada su je stvarali. Zbog toga je bila nekoliko desetljeća ispred svog vremena. Čak i iz današnje perspektive djeluje kao moderni auto.

NSU Ro80 dobro je funkcionisao na cesti, ali je trošio puno goriva, što je njegova jedina mana. Za razliku od tada proizvedenih motora automobila, imao je Wankel motor s trokutastim rotorima koji su mu omogućavali da se kreće lagano i skoro bez imalo vibracija. Ipak, ovi motori brzo su propadali. Problem je riješen kod kasnijih modela, ali loš se glas tada već pronio pa je njemačka kompanija odlučila obustaviti proizvodnju 1977. godine.

3. Jaguar E-Type Lightweight


Ovo je jedan od najprepoznatljivijih klasičnih automobila na svijetu. Lakše verzije ovog vozila koristile su se u utrkama i koristile su mnoge elemente automobila za utrke tipa D. Ovi se automobili i dalje regularno natječu na Silverstone Classic i Goodwood Revival. Ipak, ova vozila nisu dobra za duže utrke, ali su zato savršeni za istinske ljubitelje automobila.

4. Lamborghini Countach LP400 Periscopio


Kada je ovaj automobil predstavljen sedamdesetih godina, nijedno vozilo nije mu moglo parirati. Njegov "oštri" izgled, vrata koja se otvaraju prema gore, kanali za hlađenje i takozvani "periscopio" (retrovizor na krovu koji je imao za cilj poboljšati preglednost), ostavljali su dojam da on ne pripada ovom svijetu. Ovaj auto lagano je mogao dostići brzinu od 320 kilometara po satu, a proizveden je od 1974. do 1990. godine s malim izmjenama.

5. Chevrolet Corvette C1


C1 je prva generacija Corvette sportskih automobila i proizvodio se od 1953. do 1962. godine. Ovaj je automobil dokazao da se i u Americi, gdje dominiraju limuzine, može proizvesti dobro sportsko vozilo slično onima iz Evrope.

6. Volkswagen Beetle


Ovaj auto dizajnirao je Ferdinand Porsche na zahtjev nacističke Njemačke i njenu potrebu za jeftinim četverokotačima. On je bio toliko popularan da je Porsche osnovao novu kompaniju za proizvodnju automobila koja je dobila ime po njemu. Kasnije je buba postala jedan od najpopularnijih automobila šezdesetih godina. Nakon nekoliko desetljeća proizvodnje Volkswagen Beetle se prestao proizvoditi 2003. godine, a do tada je prodan čak 21 milion ovih vozila.

7. Ferrari 250 GTO


Ferrari 250 GTO, koji je proizveden od 1962. do 1964. godine smatrao se najboljim Ferrarijevim automobilom svih vremena. Kombinacija lijepog dizajna i legendarnog Colombo V12 motora napravila je ovaj auto i brzim i elegantnim u isto vrijeme. Brzinom od 100 kilometara na sat uspijevao je postići za nevjerojatnih 6,1 sekundi, a najveća brzina koju je mogao postići iznosila je 250 kilometara na sat.

8. McLaren F1

View this post on Instagram

McLaren F1 LM. No words needed. ----------------------------------- . PC : @davidcoynephotography . Chassis # : LM2 ----------------------------------- McLaren F1 LM 1995 (6 cars) 6.1 L (6,064 cc) BMW S70/2 V12 680 bhp, 705 N⋅m torque 6-speed manual 1,062 kg (2,341 lb) 225 mph (362 km/h) 3.2 sec. 0-100 km/h F1 69 cars F1 LM 6 cars F1 GTR 28 cars F1 GT 3 cars ------------------------------------ . #mclaren #mclarenf1 #mclarenf1lm #mclarenf1gt #mclarenf1gtr #f1 #mclarenp1 #mclarenp1gtr #mclarenmp44 #mclarenmp4 #mclarenslr #mclarensenna #senna #mclarenauto #mclarengt #mclarenmso #mclarencars #mclarenautomotive #mclarens #mclarenlife #mclarenf1team #mclaren650s #mclaren720s #mclaren540c #mclaren570s #mclaren600lt #mclaren12c #mclaren675lt #mclaren765lt #mclarenmp412c

A post shared by McLaren (@mclarenf1gt) on


Ovaj se automobil izdvaja kao iznimno ostvarenje dobrog dizajna i odličnog inženjeringa. McLaren je do 1992. proizvodio samo trkaće četverokotače, a ovo je bio prvi putnički automobil koji je napravio njegov glavni dizajner Gordon Murray. Proizvodio se sve do pojave Bugatti Veyrona 2005. godine. Imao je tri sjedišta, od kojih je sjedište vozača bilo u sredini.

9. Porsche 911 2.7RS

Foto: Top Gear Foto: Top Gear


I ovo je jedan od automobila koji većina ljudi odmah prepoznaje. Automobilski entuzijasti i kolekcionari smatraju da je jedna od najljepših i najelegantnijih automobila proizvedenih prije 1973. godine. On je za manje od šest sekundi mogao dostići  brzinu od 100 kilometara na sat, što se u to vrijeme smatralo iznimno brzim.

10. Ford Mustang



Ford Mustang osmislio je Lee Iacocca, a ovaj je auto predstavljen prvi put 1964. godine i za godinu dana prodano je više od 400.000 primjeraka, a milionto vozilo kupljeno je samo dvije godine od početka proizvodnje. Iako je Mustang postao hit preko noći, imao je svojih uspona i padova. Druga generacija Mustanga, iz sedamdesetih godina, smatrana je promašajem i nedostojnom ovog imena, ali je Ford ubrzo nakon nje izbacio legendarnu treću generaciju.
Prijavi grešku


Komentari (18)
Da biste mogli pisati komentare molimo da se prijavite ili registrujete...