Novi korak u globalizaciji
0

Chrysleri kao Lancije

Sarajevo-x.com
Alijansa FIAT-a i Chryslera dobiće novi zaplet, a zanimljivo će biti vidjeti kako će obje strane pokušati iskoristiti ono najbolje što su donijeli u “brak”.

Uz projekte zajedničkih platofrmi za nove automobile najnovije informacije o saradnji FIAt-a i Chryslera govore kako će italijanski proizvođač automobila iskoristiti svoju slavnu marku Lancia tako što će većinu Chryslerovih modela u Evropi prodavati upravo pod značkom i imenom Lancije.

Ovaj plan kojeg je potaknuo FIAT ima za namjeru drastično smanjenje troškova u prodajno-servisnoj mreži širom Evrope, koja je ovu alijansu najskuplja bila upravo za marke Lancia i Chrysler. Tako će sa trenutnih 1.200 prodajnih salona nakon ove mjere taj broj spasti za 300 salona, što će ovu marku definitivno učiniti rentabilnijom, a ovaj ambiciozni plan u FIAT-u imaju namjeru provesti već do maja naredne godine.

Ponuda modela Chryslera koji će se u Evropi prodavati pod značkom Lancije sastojaće se od nove kompaktne trovolumenske limuzine, limuzine srednjeg segmenta koja će zamjeniti modele PT Cruiser i Sebring, dok će tu biti i poznati 300C, dok će segment monovolumena ispuniti proslavljeni Voyager, i to u svojoj najnovijoj generaciji.

Također, ovaj plan je dio FIAT-ove namjere da ojača marku Lancia širom Evrope, te prema tekućem petogodišnjem planu FIAT-a postoji realna mogućnost da se u Evropi godišnje proda oko 300.000 vozila iz saveza Lancije i Chryslera.

Prošle godine FIAT je u cijeloj Evropi prodao svega 132.500 Lancija, od čega najveći procenat očekivano zauzima domaće italijansko tržište.

Vezani članci