"Posljednjih nekoliko godina radili smo na jačanju naših vlastitih sposobnosti proizvodnje baterija koje će igrati značajnu ulogu u proširivanju naše ključne djelatnosti", rekao je Larry Nitz, GM-ov izvršni direktor inženjerstva za elektrifikaciju vozila.
"Razvoj i proizvodnja elektromotora još je jedno područje koje će nam trebati kako budemo detaljnije ulazili u tehnologije elektrifikacije vozila, s ciljem zadovoljavanja potreba naših kupaca iz cijelog svijeta."
Chevrolet se usavršava u razvoju i proizvodnji elektromotora u pilot-tvornici u predgrađu Detroita, Wixomu, što prethodi početku proizvodnje elektromotora u GM-ovoj tvornici u White Marshu nedaleko od Baltimorea u američkoj saveznoj državi Maryland krajem 2012. godine. Tačnije, oprema i procesi koji će se koristiti u White Marshu sada se ustrojavaju i testiraju u Wixomu.
GM je fokusiran i na razvoj indukcijskih i motora s trajnim magnetom za cijeli niz primjena. Tokom nedavno održanog predstavljanja u tvornici u Wixomu, predstavnici medija su imali priliku sami učestvovati u ručnoj izradi dijelova motora s trajnim magnetom, tačnije za 85-kilovatni (114 KS) motor s trajnim magnetom koji će se koristiti u električnom vozilu Chevrolet Spark najavljenom za 2013. godinu.
U pogonu u White Marshu proizvodit će se elektromotori za Spark EV i druga vozila. Trenutno GM koristi elektromotore kao dio pogonskog sistema devet vozila, uključujući Chevrolet Volt, Chevrolet Malibu Eco, hibrid Chevrolet Silverado, Buick Lacrosse eAssist, Buick RegaleAssist, hibrid GMC Sierra, hibridni GMC Yukon i Yukon Denali te hibrid Cadillac Escalade.