U Bottropu sve po starom
30

Brabus pokazao da nema pardona ni prema Maybachu

E. L.
S posljednjim poslom koji su uradili na osnovici luksuznog SUV-a iz Mercedes-Maybach ponude u Brabusu su iznova pokazali zašto ih već godinama smatraju prvim imenom u dorađivanju "trokrakih zvijezda“.

Dvije godine nakon glamuroznog predstavljanja najvećeg i najluksuznijeg SUV-a iz ponude Mercedes-Maybacha koji se krije iza oznake GLS 600 u Bottropu su odlučili da je došlo pravo vrijeme da svojoj klijenteli ponude kreaciju na temu spomenutog SUV-a.

I dok u Maybachu koji predstavlja odjel u kojem su zaduženi za nastanak najluksuznijih i najskupljih Mercedesa uveliko razmišljaju o potpunoj elektrifikaciji, u Brabusu i dalje razmišljaju drugačije, pa su Mercedes-Maybach GLS pretvorili u SUV visokih performansi koji pokreće znatno snažniji AMG-ov 4-litarski biturbo V8 motor.

Umjesto standardnih 557 KS i 730 Nm, vozač(ica) GLS-a koji se krije iza naziva Brabus 800 "pod nogom“ ima 800 "konja" i 950 Nm najvećeg obrtnog momenta, što je dovoljno da karbonom oplemenjenu karoseriju ultraluksuznog četverosjeda od 0 do 100 km/h "ispali“ za 4,5 sekundi. Najveća brzina iznosi 300 km/h i elektronski je ograničena.

Među mnogobrojnim detaljima koji Brabus 800 odvajaju od Maybach GLS-a posebno se ističu 24-inčne ojačane aluminijske felge (Monoblock M Platinum Edition) na kojima su gume Continental SportContact 6 (295/35 naprijed, 335/30 nazad) kojima se neće svidjeti ni pomisao silaska s asfalta, a u prilog tome ide i rekalibriran zračni ovjes s kojim je podnica automobila približena tlu dodatnih 25 milimetara.

U Brabusu nisu zaboravili da uklone oznake Mercedesa na karoseriji, a mi razmišljamo kako pri 300 km/h zvuči njihov supersnažni "regal na točkovima“.