|

Novi Peugeot 208 dobio je i adekvatnu rally verziju

Novi Peugeot 208 dobio je i adekvatnu rally verziju
8
E. L.
12.12.2019. u 16:03
2
komentara
8

dijeljenja
1/6
2/6
3/6
4/6
5/6
6/6
Peugeot 208 Rally 4 pokreće 1,2-litarski trocilindarski turbobenzinski motor čijih je 208 konjskih snaga zaduženo za 1.240 kilograma u koje je uračunata i masa posade.
Ubrzo nakon predstavljanja nove generacije modela 208 iz odjela francuske kompanije u kojem su zaduženi za trkaće aktivnosti Peugeota stigao je model 208 Rally 4 koji će naslijediti stari "bestseller" Peugeot 208 R2, a svoj potencijal uskoro će dokazivati na svjetskoj rally sceni i u nekolicini regionalnih i nacionalnih rally šampionata.

Nakon odluke FIA-e da se dosadašnja klasa R2 preimenuje u klasu Rally 4, Peugeot je pripremio adekvatno rally izdanje automobila za mnogobrojne privatne timove koji i ovaj put mogu računati na relativno jeftin rally automobil u čijem su razvoju učestvovali najbolji inžinjeri koji su na platnoj listi PSA grupacije.

Peugeot 208 Rally 4 ne pokreće 1,6-litarski četverocilindarski motor koji je pokretao 208 R2, a prostor iznad prednje osovine sada zauzima 1,2-litarski trocilindarski turbobenzinac koji razvija 208 konjskih snaga i 290 Nm najvećeg obrtnog momenta. Masa automobila bez posade iznosi 1.080 kilograma, a za prijenos snage na prednju osovinu (čijem prijanjanju pomaže i mehanička blokada diferencijala) zadužen je sekvencijalni mjenjač koji potpisuje Sadev.

Peugeot Sport će uplate za svoj najnoviji rally automobil početi da prima u januaru, a za 208 Rally 4 koji se (pored ostalog) standardno isporučuje s adekvatnim sigurnosnim kavezom i Ӧhlinsovim podesivim amortizerima treba izdvojiti 66.000 eura.
Prijavi grešku


Komentari (2)
Da biste mogli pisati komentare molimo da se prijavite ili registrujete...