auto
0

Audi s novim S3 upotpunio liniju

FENA
Na ovogodišnjem salonu automobila u Parizu Audi upotpunjuje gamu svojih S-modela jedinim preostalim modelom, S3.

Novi S3 temelji se na trovratnoj verziji aktualnog modela A3. Za razliku od konkurencije novi S3 kao pogonski agregat ne koristi moćni šesterocilindrični agregat, već se oslanja na mali dvolitren turbopunjeni agregat sa izravnim ubrizgavanjem, poznat iz Golfa GTI pete generacije.

Kako bi S3 bio brži i moćniji od svog koncernovskog brata, motor je prošao opsežan tretman dorade u Audijevom sportskom odjelu. Tako dvolitreni TFSI agregat razvija respektabilnih 265 KS pri 6.000 okretaja u minuti i još impresivnijih 350 Nm okretnog momenta pri niskih 2.500 okretaja. Ne treba sumnjati kako će novi S3 pomrsiti račune konkurenciji, jer brojke koje navodi Audi govore i više od toga - samo 5,7 sekundi s mjesta do 100 km/h, te elektronski ograničenih 250 km/h maksimalne brzine.

Kako to obično biva, potrošnja takvih modela brojka je koja se vješto prikriva, no Audi to ne mora, S3 se zadovoljava s prosječnih 9,1 litru na svakih 100 prijeđenih kilometara.

Izvana se odlikuje sportskim nisko položenim prednjim branikom sa "single frame" maskom i velikim usisnicima, 18 inčnim aluminijskim S-line naplatcima i gumama 225/40, sportskim pragovima, te markantnim stražnjim branikom ispod kojega se nalazi difuzor za što bolji protok zraka i veću stabilnost.

Unutrašnjost S3-a krase sportski profilirana sjedala izrađena od alcantare, kožno trokrako kolo upravljača, aluminijska ručica mjenjača, te umetci od aluminija ili karbona. Po želji dostupan je i sportski upravljač preuzet iz modela RS4.

Popis dodatne opreme veoma je raskošan, pa će i najzahtjevniji kupci moći prilagoditi automobil prema vlastitim željama.