Obavljeni testovi
5

Audi A3 i Land Rover Defender dobili po pet EuroNCAP zvjezdica za sigurnost

D. B.
Novi Audi A3 Sportback, Kia Sorento i Land Rover Defender našli su se među modelima koji su dobili po pet EuroNCAP zvjezdica za sigurnost.

Posljednji testovi u 2020. godini donijeli su novi fokus na "poboljšanje kompatibilnosti vozila" s novom Mobile Progressive Deformable Barrier barijerom (MPDB) uvedenom u frontalni test kako bi se procijenilo koliko je automobil "agresivan" pri sudaru s manjim vozilom.

Audi A3 i SEAT Leon, koji su bazirani na MQB platformi Volkswagen Grupe, dobili su po pet EuroNCAP zvijezdica te tako potvrdili rezultat koji je Volkswagen Golf ostvario krajem prošle godine.

Ustanovljeno je da ovaj dvojac ni u kojem slučaju nije inferiorniji u odnosu na "poznatijeg rođaka", a Leon se čak pokazao boljim u simulacijama zbog "kompatibilnijeg dizajna prednjeg dijela".

Što se tiče Audija, sigurnosni rejting za odrasle putnike iznosi 89 posto, a 81 posto za djecu, dok je SEAT ostvario rejting od 92 i 88 posto.

Novi Defenter je značajno unaprijedio sigurnost integrisanjem niza naprednih pomoćnih sistema za vozača uključujući automatski sistem kočenja u hitnim situacijama, sistem držanja vozila u traci, ali je ostvario nešto lošije performanse u novom frontalnom testu.

Novi Sorento je također dobio pet zvjezdica, a posebne pohvale idu za njegov centralni zračni jastuk. Tu je i e-Call sistem za hitne situacije.

Impresivno opremljeni Isuzu D-Max pickup je prvi put podvrgnut crash testu u Evropi nakon uspješnog testiranja u Australiji ranije ove godine. Njegovi sigurnosni sistemi i zračni jastuci su dobili pohvale, ali njegova težina i prednji dio, kao u slučaju Defendera, okarakterisani su "agresivnim u odnosu na druga vozila u slučaju sudara". Ipak, dovoljno je siguran za pet zvjezdica.

Honda E je dobila četiri zvjezdice jer nema neke napredne sigurnosne sisteme kao veći model Jazz, kao i zbog lošijih performansi u testu bočne barijere.

Supermini Hyundai i10 je prošao lošije jer je karlica vozača "kliznula ispod pojasa" prilikom frontalnog sudara, a automobil ima i "ograničeniju" funkcionalnost sistema automatskog kočenja u odnosu na rivale.