S predstavljenim konceptnim prototipom koji se krije iza radnog naziva A424_ß francuska automobilska kompanija Alpine potvrdila je da će se od naredne sezone trkati u najsnažnijoj klasi (Hypercar) u Svjetskom šampionatu u trkama izdržljivosti, što će višesatne trke (među kojima je i trka 24 sata Le Mansa) učiniti još zanimljivijim, jer je ranije potvrđeno da naredne sezone u društvo najbržih stižu BMW i Lamborghini.
Zasad se zna da je LMDh prototip Alpine zasnovan na karbonskoj šasiji francuske kompanije Oreca i da će ga pokretati 3,4-litarski V6 motor s jednim turbopunjačem koji „potpisuje“ Mecachrome. Iza hibridnog dijela pogona koji je unificiran u LMDh klasi stoji Bosch, a za prijenos snage (680 KS) zadužen je Xtrac 7-stepeni sekvencijalni mjenjač.
Među zanimljivim detaljima na karbonskoj karoseriji je dizajnersko rješenje kućišta zadnjih LED svjetala u obliku zaštitnog znaka Alpine u kojoj su objavili da se posljednja dva broja u oznaci prototipa odnose na legendarnu 24-satnu trku u Le Mansu.
Alpine će u narednoj WEC sezoni u najsnažnijoj klasi nastupati sa dva automobila, a prva testiranja u zatvorenom u saradnji sa Orecom i Mecachromom obavljena su sredinom prošle godine u kojoj je Alpine, u cilju kakvog-takvog popunjavanja tada skoro prazne Hypercar klase, po drugi put nastupao sa svojim prilagođenim LMP2 prototipom A480.
Testni prototip A424 u avgustu izlazi na francusku stazu Paul Ricard, a testiranja će nakon toga biti nastavljena na španskim stazama Motorland Aragon i Jerez. Krajem novembra A424 prvi će se put suočiti sa 24-satnim testom izdržljivosti na Aragonu, a uoči FIA homologacije u decembru ga čeka „cijeđenje“ na portugalskoj stazi Portimao.
Alpine A424 će se sa sve većom Hypercar konkurencijom po prvi put suočiti u martu naredne godine kada se vozi trka 6 sati Qatara. Prvi i posljednji put bili su najbrži u Le Mansu 1978. godine s modelom Renault Alpine A442B koji su vozili Francuzi Jean-Pierre Jaussaud i Didier Pironi.